vælling, 4 mdr eller 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

nvm

Lou87 skriver:

Jeg har dem der ikk behøves og stå på køl, så stiller dem et sted jeg ved jeg kigger hver dag ... det hjælper hehe

Og hmm det ved jeg ikk noget om desværre.
Jeg ved bare SP sagde de var vigtige der for at styrke nakkemuskler, altså stive det lidt af der i starten de fik dem.

ja jeg har dem  i pusletaksen for så har jeg dem altid med mig, er meget hos min familie. så kan ikke betale sig at stille dem hjemme ved puslebordet. så står de jo der og kigger når jeg er nogen dage hos min mammi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

JacobsMoar

Jacob startede vælling et par dage før han blev 3 måneder

Han var SÅ sulten.. Og sov maks. 4 timer af gangen om natten (hvis vi var heldige).. Det gad jeg altså ikke mere.. Efter vi er startet på vælling har vi også fået en rigtig god aften-rutine..

Jeg laver vællingen på 210 ml. vand, 1-1½ spsk majsmel og 7 skeer MME..

Han er lige startet op på kartoffelmos til aftensmad.. Knap 4 måneder gammel

Han fik i forvejen lactulose, så det fortsætter vi bare med.. Og så fungere maven !!

(Jeg har forøvrigt ikke vendt det med min SP, det er jo ikke hendes søn )

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

Bromberg skriver:

Han var SÅ sulten.. Og sov maks. 4 timer af gangen om natten (hvis vi var heldige).. Det gad jeg altså ikke mere.. Efter vi er startet på vælling har vi også fået en rigtig god aften-rutine..

Han fik i forvejen lactulose, så det fortsætter vi bare med.. Og så fungere maven !!

(Jeg er forøvrigt ikke vendt det med min SP, det er jo ikke hendes søn )

Anmeld

14. februar 2011

nvm

Bromberg skriver:

(Jeg er forøvrigt ikke vendt det med min SP, det er jo ikke hendes søn )

min datter sover max 2 timer af gangen om natten, hun er nu 3 mdr og 6 dage.. og er du gal det hårdt at skal amme hver 2 time om natten..

ville du tror  vælling ville hjælpe, en flaske inden senge tid evt?

det som om hun er ekstra sulten om aften. hun kan drikke en flaske MME på 100ml og en time efter igen en på 100ml. der efter bryst

Anmeld

14. februar 2011

JacobsMoar

nvm skriver:

min datter sover max 2 timer af gangen om natten, hun er nu 3 mdr og 6 dage.. og er du gal det hårdt at skal amme hver 2 time om natten..

ville du tror  vælling ville hjælpe, en flaske inden senge tid evt?

det som om hun er ekstra sulten om aften. hun kan drikke en flaske MME på 100ml og en time efter igen en på 100ml. der efter bryst

Jeg ville prøve noget vælling.. Men lav det selv, det skulle ikke være lige så hårdt for maven..

Prøv at starte med 120 ml. vand, ½-1 spsk majsmel, 4 skeer MME (alt efter mærke self.)..

Jeg havde masser mælk, men det mættede bare ikke, så Jacob var ALTID sur og tvær, indtil vi gik over til MME.. Så har han bare været verdens gladeste lige siden..  

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

nvm skriver:

ja jeg har dem  i pusletaksen for så har jeg dem altid med mig, er meget hos min familie. så kan ikke betale sig at stille dem hjemme ved puslebordet. så står de jo der og kigger når jeg er nogen dage hos min mammi

Hehe ja det jo så også smart nok jo ;-)
Er ikk ude hver dag, så de står der hvor jeg henter hendes mad, MMe, grød, mos og det.. Så husker det jeg om morgenen inden jeg tager nogen steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.