vælling, 4 mdr eller 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det gør, nu skal de have d-dråber til de er 2 år

OMG..

Hader de forbandet D-dråber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Bubbes skriver:

OMG..

Hader de forbandet D-dråber..

ej det skal du da ikke.... jeg puttede dem i en tsk mælk og da hun fik grød puttede jeg en dråbe på hver mundfuld så hun fik det hun skulle

Anmeld

14. februar 2011

nvm

Ni-ko-li-ne skriver:

ja fismer.... men vidst ikke hvis de får en multivitamin fra 1 år af hvor der er d-vitamin i

der kan man bare se, vor lidt jeg ved

og jeg er i forvejen en tosse til at huske at gi de D dråber..

Anmeld

14. februar 2011

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

ej det skal du da ikke.... jeg puttede dem i en tsk mælk og da hun fik grød puttede jeg en dråbe på hver mundfuld så hun fik det hun skulle

Du har ret - men det er det der med at jeg virkelig skal huske dem hver evig eneste dag (sundhedsplejersken har sagt at glemmer jeg dem kan han få knogleskørhed) - og jeg kan da komme til at glemme dem en enkelt dag, så går jeg bare i panik når jeg glemmer dem..

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

De ændrer også hele tiden, så ikk noget og sige til man ikk kan følge med

Kan godt høre jeg er lykkelig for min datter er fuldstændig ligeglad med de dråber, hun tager dem direkte fra pipetten

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Bubbes skriver:

Du har ret - men det er det der med at jeg virkelig skal huske dem hver evig eneste dag (sundhedsplejersken har sagt at glemmer jeg dem kan han få knogleskørhed) - og jeg kan da komme til at glemme dem en enkelt dag, så går jeg bare i panik når jeg glemmer dem..

een dag går nok!

stil dem frem, så er det lettere at huske:0)

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

nvm skriver:

der kan man bare se, vor lidt jeg ved

og jeg er i forvejen en tosse til at huske at gi de D dråber..

der er sgu os så meget man skal huske

Anmeld

14. februar 2011

nvm

Ni-ko-li-ne skriver:

der er sgu os så meget man skal huske

ja det må man sige

Anmeld

14. februar 2011

nvm

Lou87 skriver:

De ændrer også hele tiden, så ikk noget og sige til man ikk kan følge med

Kan godt høre jeg er lykkelig for min datter er fuldstændig ligeglad med de dråber, hun tager dem direkte fra pipetten

min er også ligeglad med de dråber, hælder dem også i munden fra flasken af. men det mere det med at huske dem, det jeg en stor nørd til ØV

og de siger børn med mørk hud, der er det ekstra vigtigt, har jeg da i hvertfald læst..

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

nvm skriver:

min er også ligeglad med de dråber, hælder dem også i munden fra flasken af. men det mere det med at huske dem, det jeg en stor nørd til ØV

og de siger børn med mørk hud, der er det ekstra vigtigt, har jeg da i hvertfald læst..

Jeg har dem der ikk behøves og stå på køl, så stiller dem et sted jeg ved jeg kigger hver dag ... det hjælper hehe

Og hmm det ved jeg ikk noget om desværre.
Jeg ved bare SP sagde de var vigtige der for at styrke nakkemuskler, altså stive det lidt af der i starten de fik dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.