brugte bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2008

Plysbjørnen

bette skriver:

Trold skriver:

bette skriver:

Tynen skriver:

Vi bruger også de der poser fra Coop.
Mener der er 300 poser i for 14 kr.
Synes det er mega nice der er håndtag til at binde dem sammen med bagefter ;)

Tissebleer ryger i blespanden, som har fået ny plads i vasken, da Stella synes våde (brugte) skumklude er såå dejlige +o(

Lortebleer ryger udenfor døren med det vuns.. Men der kan gå en rum tid før de selv indfinder sig i skraldespanden :$

hvor finder du dem henne? lyder da billigt

sammen med alle de andre ting i kvickly, de hedder noget i retning af NappyBags eller sådan noget i den stil...

Betina

okay findes de kun i kvickly?

Nej tror faktisk du kan finde dem i alle foretninger, men jeg så hun havde skrevet Coops og det er lig med kvickly...

Men tror da alle foretninger har dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

bette

Trold skriver:

bette skriver:

Trold skriver:

bette skriver:

Tynen skriver:

Tissebleer ryger i blespanden, som har fået ny plads i vasken, da Stella synes våde (brugte) skumklude er såå dejlige +o(

Lortebleer ryger udenfor døren med det vuns.. Men der kan gå en rum tid før de selv indfinder sig i skraldespanden :$

sammen med alle de andre ting i kvickly, de hedder noget i retning af NappyBags eller sådan noget i den stil...

Betina

Nej tror faktisk du kan finde dem i alle foretninger, men jeg så hun havde skrevet Coops og det er lig med kvickly...

okay må kigge efter dem så:D

Anmeld

28. september 2008

Lene76

jeg har en af disse fantastiske lugtfri blespande, som jeg havde solg 1000 vis af da jeg arbejde i en babyudstyrsbutik... men ærligt så troede jeg ik de virkede;) men den er dælme dejlig, for med 3 og nogengange 4 dp børn så er det dejlilgt at man ik ska ud med posen hvergang;) lidt do¨vn må man vel være som dper hehe:D

har de nappybags i min taske til når jeg er på besøg hos mine kollegaer el i legestue de er osse super gode......

Anmeld

28. september 2008

Tynen

bette skriver:

Trold skriver:

bette skriver:

Trold skriver:

bette skriver:

Tynen skriver:

Betina

okay må kigge efter dem så:D

Brugsen har dem også :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.