brugte bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. september 2008

bette

hvor gør i af dem? har i blespand oder was..
jeg havde en blespand men helt seriøst det er jo mega besværligt og kanon klamt når bettemanden kan finde ud af at åbne den op.. og så synes jeg den stinker voldsomt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Mie A

Jeg bruger sådan nogle bleposer som man kan købe i coops butikker - de hedder nappysags (staves??) - så går jeg ud i skraldespanden med dem, når jeg er færdig - og hvis jeg er rigtig doven, så bliver posen bare smidt uden for døren, indtil at jeg gider at gå de 20 meter hen til skraldespanden :)

Knus Mie

Anmeld

28. september 2008

Lise

Har lidt droppet blespanden efter Simon kom i vuggeren. Lortebleer ryger i en plasticpose, der bliver bundet med knude, og så ryger den udenfor og i den store skraldespand.. og tissebleer kommer bare i skraldespanden i køkkenet, som bliver skiftet hver dag. Der står stadig en blespand ved siden af puslearragementet på værelset, men hvis man ikke lige får den tømt, så stinker den +o( Selvom der udelukkende kommer tissebleer i..

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Jeg bruger næsten min blespand... Vi har fået en dårlig vane med at ligge bleerne oven spanden, og ja ca en gang om dagen tager jeg mig sammen til at putte dem alle sammen ned i spanden, eller i en skralde pose, og så ryger de ud... Tømmer den ca 1 gang hver anden dag...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Nadi

Jeg har bare købt en stor spand i IKEA, og jeg har også nappysacks. Har bare ikke været så flittig til at bruge dem. Men må nok hellere igang, for synes godt nok også det lugter grimt nogle gange +o(

-Nadia

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

vi køber hundeposer fra biltema...ret billigt, og så smider jeg dem ud med det samme, men altså, jeg kan også sagtens glemme dem, så nogle gange er det tre jeg tager ud på en gang! :$

jeg gør ikke i det med blespand, jeg brugte da kasper var lille, men føj hvor den stinker...og det gider jeg ikke.

tidligere blev tif jo skiftet i køkkenet, og nu på hendes værelse...og det bliver sgu for klamt i det lange løb med en blespand...især nu her hvor alt skal rodes igennem

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Vi bruger også de der poser fra Coop.
Mener der er 300 poser i for 14 kr.
Synes det er mega nice der er håndtag til at binde dem sammen med bagefter ;)

Tissebleer ryger i blespanden, som har fået ny plads i vasken, da Stella synes våde (brugte) skumklude er såå dejlige +o(

Lortebleer ryger udenfor døren med det vuns.. Men der kan gå en rum tid før de selv indfinder sig i skraldespanden :$

Anmeld

28. september 2008

bette

Tynen skriver:

Tissebleer ryger i blespanden, som har fået ny plads i vasken, da Stella synes våde (brugte) skumklude er såå dejlige +o(

Lortebleer ryger udenfor døren med det vuns.. Men der kan gå en rum tid før de selv indfinder sig i skraldespanden :$

hvor finder du dem henne? lyder da billigt

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

bette skriver:

Tynen skriver:

sammen med alle de andre ting i kvickly, de hedder noget i retning af NappyBags eller sådan noget i den stil...

Betina

Anmeld

28. september 2008

bette

Trold skriver:

bette skriver:

Tynen skriver:

sammen med alle de andre ting i kvickly, de hedder noget i retning af NappyBags eller sådan noget i den stil...

Betina

okay findes de kun i kvickly?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.