min fødselsberetning - aks (7/5-2010)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Ryberg

K&S skriver:

Det er da ikke så længe siden igen, Lasse er jo ikke engang 1 år endnu.

Har I fået tilbudt ydeligere hjælp (samtale m.m.) efterfølgende? Det kunne måske være rart at få snakket det hele igennem igen?

Men hold op hvor er han kær  både som nyfødt men også nu

vi har "kun" været til den efterfødsel samtale... og ellers har jeg jo brugt MG og nære veninder og så forums... det har krævet nogle tudeture at komme igennem, netop fordi jeg virkelig husker det så intenst..

og tusind tak... jeg elsker også bare min dreng overalt på jorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ryberg

lige for at tilføje lidt...

Så tog jeg jo meget på sidst i graviditeten, over 10 kg... og vil lige tilføje et par billeder...

det første er fra 5 dage før jeg fødte, og det andet er 7 dage efter jeg fødte.... jeg smed 17 kg på 7 dage - bare vand, baby og moderkage...

Jeg synes virkelig jeg kunne se forskellen...

Tilgiv mig for det ikke så smukke billede til sidst, men når man er sengeliggende på et sygehus, så er det ikke smukheden der er prioritet nummer 1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

Heidi85

Snøft snøft  den var lidt hård at læse men dejligt i har det godt i dag

Anmeld

17. februar 2011

kamtok

Hold da op for en omgang.. - Må indrømme at jeg også har fældet et par tårer imens jeg har læst din FB.

Jeg synes virkelig det er en hård og sej tur I har været igennem. Det er godt, at I har det godt nu og er sammen.. 

Anmeld

17. februar 2011

Betteisen

Pu ha sikke noget. Sad og hylede hele vejen igennem. Men gud hvor var det godt de valgte AKS, når han nu var så påvirket. Og ja det kan være hård omgang at komme over sådan et AKS... har selv prøvet det og det ramte ret hårdt (mere end jeg havde regnet med) da jeg skulle have nr. 2 sidste år.

Jeg fik selv tilbuddet om at snakke fødslesforløbet igennem og her 2. gang har jeg snakket med en obstetriker 3 gange om forløbet. Det har hjulpet mig meget...

Håber I alle har det godt og TAK for en rørende og intens fb.

Anmeld

18. februar 2011

Ryberg

Betteisen skriver:

Pu ha sikke noget. Sad og hylede hele vejen igennem. Men gud hvor var det godt de valgte AKS, når han nu var så påvirket. Og ja det kan være hård omgang at komme over sådan et AKS... har selv prøvet det og det ramte ret hårdt (mere end jeg havde regnet med) da jeg skulle have nr. 2 sidste år.

Jeg fik selv tilbuddet om at snakke fødslesforløbet igennem og her 2. gang har jeg snakket med en obstetriker 3 gange om forløbet. Det har hjulpet mig meget...

Håber I alle har det godt og TAK for en rørende og intens fb.

Ja det er absolut ikke nemt at komme over sig aks ... og specielt ikke når man som jeg absolut IKKE ville have det...

og ja som du skriver, rammer det egentlig hårdere end man regner med... og jeg kan huske at jeg på 4.dagen bare brød sammen, fordi jeg var så alene, og uden min mand som var på det der hotel og Lasse lå på neo... og det var så der de sørgede for at vi alle kunne ligge sammen, for jeg havde bare behov for dem!!

Efter så lang tid, tror jeg egentlig ikke det hjælper at snakke med flere professionelle om det... men tror det er godt jeg f.eks. kan bruge et site som baby.dk til at komme ud med det.. det er fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.