Grødstart og rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

henh01

Emilie2010 skriver:

Flot at han sover såå godt. altså miin pige sover også godt, fra 23 eller 24 til kl 06 ca

hun Skal have den sidste flaske kl 23 eller 24, alt efter hvor når hun fik flaske sidst. først kl 23 kan hun sove igennem... og så sover hun max 3 kvarter om dagen, flere gange

Det kan jo sagtens være fordi hun måske ikke er mæt nok? Måske du skulle prøve at ringe til SP og høre om du må starte op med noget vælling eller tynd hirse/risgrød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Tulle28

Emilie2010 skriver:

hejsa hvor meget grød (mos, frugtgrøn,hirsegrød mv) får de når de starter som 4mdr? og hvor mange gange om dagen

min pige er 13uger , hun sover fra kl 23-24 om aftenen til kl 05-06 om morgenen. jeg ville gerne hun ku undvære den flaske kl 23-24 om aftenen.

Hun får en flaske kl ca 21 og så sover hun kl 22, og vågner igen kl 23 og er vågen til hun skal ha flasken kl 23-24

sover jeres os sådan, eller kan jeg gøre noget

Altså, din baby er jo lillebitte?!! Jeg synes det er flot at hun sover IGENNEM (for det gør de, når de sover 5 timer sammenhængende, selvom vi voksne måske ikke er enige i den betragtning). Hun kan først undvære mad om natten iflg. bøgerne når hun er 6 mdr.

Jeg er af den overbevisning at små babyer skal have mælk indtil de er 6 mdr og ikke før. Når de er så små og sover godt på vælling eller grød, er det som oftest fordi deres system ikke kan fordøje det og gør at de opnår en bevidstløshedsagtig tilstand - altså ikke bedre søvn. Det synes jeg lige du skal have med i overvejelserne, inden du fylder vælling i hende.

Anmeld

14. februar 2011

Mor1012

tusinde mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.