Grødstart og rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Mor1012

hejsa hvor meget grød (mos, frugtgrøn,hirsegrød mv) får de når de starter som 4mdr? og hvor mange gange om dagen

min pige er 13uger , hun sover fra kl 23-24 om aftenen til kl 05-06 om morgenen. jeg ville gerne hun ku undvære den flaske kl 23-24 om aftenen.

Hun får en flaske kl ca 21 og så sover hun kl 22, og vågner igen kl 23 og er vågen til hun skal ha flasken kl 23-24

sover jeres os sådan, eller kan jeg gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

hejsa hvor meget grød (mos, frugtgrøn,hirsegrød mv) får de når de starter som 4mdr? og hvor mange gange om dagen

min pige er 13uger , hun sover fra kl 23-24 om aftenen til kl 05-06 om morgenen. jeg ville gerne hun ku undvære den flaske kl 23-24 om aftenen.

Hun får en flaske kl ca 21 og så sover hun kl 22, og vågner igen kl 23 og er vågen til hun skal ha flasken kl 23-24

sover jeres os sådan, eller kan jeg gøre noget

Sådan sov Oscar også , men jeg giver ham lidt vælling før jeg putter ham Han er 3 en halv måned , og sover fra 22 til 5-6 om morgenen

Anmeld

13. februar 2011

Mor1012

det er det jeg ønsker, at hun vil sove fra 22 til 06.

hun er lige faldet i søvn kl 21.45 (fik flaske kl 21) og jeg ved hun sover meget overfladisk nu indtil hun skal ha flaske kl kl 24, men giver hende flaske før hvis hun vil ha det. men jeg ved hun vågner senest kl.2245 og er vågen indtil hun skal spise

vælling hva er det

Anmeld

13. februar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

det er det jeg ønsker, at hun vil sove fra 22 til 06.

hun er lige faldet i søvn kl 21.45 (fik flaske kl 21) og jeg ved hun sover meget overfladisk nu indtil hun skal ha flaske kl kl 24, men giver hende flaske før hvis hun vil ha det. men jeg ved hun vågner senest kl.2245 og er vågen indtil hun skal spise

vælling hva er det

Ja jeg forstår godt hvis du syns hun trænger til at sove lidt tungere ..

Det er en slagt tynd grød som man laver på majsstivelse .. Sender dig lige en Pb

Anmeld

13. februar 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Sådan sov Oscar også , men jeg giver ham lidt vælling før jeg putter ham Han er 3 en halv måned , og sover fra 22 til 5-6 om morgenen

Nøj det gad jeg godt Cajsa kunne..

Lige for øjeblikket falder hun i søvn ved 19-tiden, vågner omkring 23 for at spise, vågner igen omkring kl.01, endnu en gang ved 04-05-tiden, og er klar til at stå op mellem kl.06.30 og kl.09..

Men hun skifter rytme nærmest fra uge til uge, og der skal ingenting til, før hun ikke kan sove før kl.03 om natten, eller som de var lige før hendes vaccination, hvor hun ikke sov før kl.05.30  

Meen er vild med hendes rytme lige nu, og håber den bliver et godt stykke tid

Anmeld

13. februar 2011

Zeus

Hun er 3 mdr og 13 dage forresten

Anmeld

13. februar 2011

Zeus

Zeus skriver:

Hun er 3 mdr og 13 dage forresten

3 mdr og 9 dage...

Anmeld

13. februar 2011

Mor1012

hvor er du heldig i det mindste at du har aftenen fri at hun sover fra kl 19 min pige sover MAX 30-45min ad gangen, vågner og er derefter vågen 1 time til 2 . hun sover først ordenligt igennem fra kl.23 eller 24

Anmeld

13. februar 2011

Anirak

Gabriel begyndte på grød som 4 måneder gammel, og i begyndelsen fik han kun et par skefulde. Efter en uge fik han en almindelig portion. Efter 14 dage fik han også nogle skefulde grøntsagsmos, og efter en uge fik han en almindelig portion. Deres maver skal også lige vænne sig til det.

Han sover ikke igennem hver nat. Han bliver lagt mellem 18.30 og 19, og idag har han været vågen kl. 22 og fået mad, men nogle nætter melder han sig ku én gang i alt. Som regel ved 3-tiden,og så står vi op mellem 6.30 og 7.

Mht. din datter ville jeg prøve at give en drømmeflaske - forstået på den måde, at hun sover imens. Jeg mener, at vælling først er beregnet til babyer på mindst 6 måneder.

Anmeld

13. februar 2011

Mor1012

MorTilGabriel skriver:

Gabriel begyndte på grød som 4 måneder gammel, og i begyndelsen fik han kun et par skefulde. Efter en uge fik han en almindelig portion. Efter 14 dage fik han også nogle skefulde grøntsagsmos, og efter en uge fik han en almindelig portion. Deres maver skal også lige vænne sig til det.

Han sover ikke igennem hver nat. Han bliver lagt mellem 18.30 og 19, og idag har han været vågen kl. 22 og fået mad, men nogle nætter melder han sig ku én gang i alt. Som regel ved 3-tiden,og så står vi op mellem 6.30 og 7.

Mht. din datter ville jeg prøve at give en drømmeflaske - forstået på den måde, at hun sover imens. Jeg mener, at vælling først er beregnet til babyer på mindst 6 måneder.

hejsa tak for svar

men hvornår skal jeg give hende drømmeflaske, når hun ikke sover hun er lige vågnet nu efter 30min søvn, og nu er hun vågen til hun skal ha flaske kl ca 23

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.