Grødstart og rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

hejsa tak for svar

men hvornår skal jeg give hende drømmeflaske, når hun ikke sover hun er lige vågnet nu efter 30min søvn, og nu er hun vågen til hun skal ha flaske kl ca 23

Tænkte på hvor meget hun spiser ad gangen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Mor1012

Hun spiser 120 ml nogle gange mindre, hun stopper selv og vil ikk spise mere og hun er sulten hver 3 time men hun sovere ik mere end 30-45min af gange om dagen, det gør hun hver 2 time ca, tager 30min søvn.. hun sover først igennem kl 23 eller kl 24 når hun har fået flaske

Anmeld

13. februar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

Hun spiser 120 ml nogle gange mindre, hun stopper selv og vil ikk spise mere og hun er sulten hver 3 time men hun sovere ik mere end 30-45min af gange om dagen, det gør hun hver 2 time ca, tager 30min søvn.. hun sover først igennem kl 23 eller kl 24 når hun har fået flaske

Woow det var ikke meget .. Oscar spiser 230 Ml hver 3 time ca , plus han jo så får vælling om aftenen .. :O

Anmeld

13. februar 2011

Mor1012

åh ja hehe ... men mon ik der er forskel på erstatnings pulver ?

Anmeld

13. februar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

åh ja hehe ... men mon ik der er forskel på erstatnings pulver ?

Nej det tror jeg egentlig ikke .. 

hvad får hun ?

Anmeld

14. februar 2011

Zeus

Cajsa spiser mellem 100 ml og 160 ml, men mest 120 ml, og med 2 1/2 times til 4 timers mellemrum.. Men som regel ca hver 3. time  

Én gang har hun spist 260 ml, og det er et par uger siden, aner ikke lige hvad der skete for hende

Anmeld

14. februar 2011

Mor1012

Zeus skriver:

Cajsa spiser mellem 100 ml og 160 ml, men mest 120 ml, og med 2 1/2 times til 4 timers mellemrum.. Men som regel ca hver 3. time  

Én gang har hun spist 260 ml, og det er et par uger siden, aner ikke lige hvad der skete for hende

ja, 120 er normalt , det også hva min pige spiser

hvordan sover din dreng/pige

Anmeld

14. februar 2011

henh01

min dreng på 3 mdr spiser 135 ml 6 gange i døgnet. Han var oppe og spise 8 gange 170 ml (efter SP beregninger) hvilket endte ud i en kæmpe forstoppelse og en indlæggelse. Han sover 2 lange lure i løbet af dagen og en del små lure og bliver lagt i seng kl. 21 og sover til kll 8 afbrudt af et enkelt måltid.

Anmeld

14. februar 2011

Mor1012

henh01 skriver:

min dreng på 3 mdr spiser 135 ml 6 gange i døgnet. Han var oppe og spise 8 gange 170 ml (efter SP beregninger) hvilket endte ud i en kæmpe forstoppelse og en indlæggelse. Han sover 2 lange lure i løbet af dagen og en del små lure og bliver lagt i seng kl. 21 og sover til kll 8 afbrudt af et enkelt måltid.

Flot at han sover såå godt. altså miin pige sover også godt, fra 23 eller 24 til kl 06 ca

hun Skal have den sidste flaske kl 23 eller 24, alt efter hvor når hun fik flaske sidst. først kl 23 kan hun sove igennem... og så sover hun max 3 kvarter om dagen, flere gange

Anmeld

14. februar 2011

Zeus

Emilie2010 skriver:

ja, 120 er normalt , det også hva min pige spiser

hvordan sover din dreng/pige

Igen det skifter hele tiden.. De to sidste dage har hun ikke villet sove om dagen, og er blevet mega sur når vi gik ind på soveværelset. Heller ikke inde i stuen ville hun sove. Det endte med, at vi har gået 2 ture med hende i barnevognen, én om formiddagen, og en laaang om eftermiddagen

Men på de gode dage, sover hun 1-2 gange på mellem 30 min og 1 time om formiddagen, alt efter hvad tid hun er vågnet, og 1 lang om eftermiddagen på 2-3 timer.. Og indtil for en uges tid siden, sov hun så ikke igen før langt ud på natten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.