Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mange mange tak. Dejligt at høre at C ikke er den eneste robuste baby herinde:)
Min største frygt er jo, at hun skal komme til at føle sig forkert - eller sættes i bås af læger/sp´er som forkert eller unormal - for for mig er hun jo perfekt - og måske derfor er jeg lidt bange for at overse, hvis hun lige pludselig har et vægtproblem, sådan at vi pludselig skal til at kæmpe mod noget, som måske kunne være undgået (aka overvægt).
Jeg ser personligt ikke min datter som tyk - bare godt i stand - men er bange for at omverdenen en dag vil dømme hende som sådan, som den lægebasse gjorde, og det gjorde ondt helt ind i det allerdybeste af mit hjerte, at en fremmede dømte hende som anderledes med negativt fortegn. Misfrostå mig ikke, jeg er klar over at hun ikke får ros hele vejen igennem livet, men pt. er hun et "produkt" af mine beslutninger og handlinger, dvs. det er mig der er skyld i, hvis hun ikke er ok. I hvert fald mht. trivsel.
Men igen. Hvor ynkeligt det end kan være, at have behov for denne slags bekræftigelse, så har det hjulpet mig. Jeg er ikke bekymret for hende lige nu. Tak:)
Anmeld