De smås vægt - mest til dem med lidt tungere (pige)børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
heaven skriver:

cmks2007 skriver:

heaven skriver:

altså, jeg er ikke læge....

men jeg synes da ikke 11,4 kg og 14 mdr lyder af for meget...? og hun lever jo sundt og varieret, og har en mor der er opmærksom på hvad C får i munden... Tror ikke du skal bekymre dig, hun lyder så fin. Og selvfølgelig skal du ikke tage den ene og elskede ostehaps fra hende, det er da synd.... Nu kan jeg ikke huske hvad du skrev ang det med at gå, men de forbrænder jo mere, jo mere de går.... Og så vil jeg give ivf ret, - det er da bedre de har lidt at gøre med, hvis de bliver syge eller ikke vil spise..

Åndsvag læge der sætter de billeder i hovedet på dig, hrum!!!

Jannie - med modsat problem, - Lasse er småtspisende og vejer ikke mere end lidt over 10 kg og er 87 cm. Han har nemlig lige tabt sig, mere end moren bryder sig om, under sygdom - det er heller ikke sjov, når de ikke har noget at tære på.

Tak:)

Forstår udemærket din bekymring - det er jo de samme følelser jeg har omkring det, bare med omvendte fortegn.

Jeg ved heller ikke om det er for meget, men har nok fået stirret mig blind på vægt og tabeller - og vil helst ikke have hun afviger fra midten af sådan en tabel:S Måske man skulle kyle den vægt ud? Hun er jo også glad og tilfreds - og MEGET aktiv rent fysisk...

Jamen jeg kender det jo - frustrationen, og så er det jo ligemeget hvad "fortegnet" er, ikke?? ;)