Lærkes fod er helet jubii + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Koen.

KittyGirl skriver:

hvor er det dejligt at se og høre at det går fremad!! og sikke flot det er blevet..

har tænkt meget på hende og krydset fingre  for at helingsprocessen gik godt

tak Det har været en skøn støtte fra alle jer fantastiske piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

DK

Ejjj den lille stakkel! Jeg havde slet ikke set at hun var blevet forbrændt før nu!!

Men dejligt at det er helet! Da jeg var i pilfinger-alderen hev jeg i en tehætte og fik en hel kande nybrygget the ud over mig. ALT mit bryst/maveskind blev 3.grads forbrændt og rullede simpelthen af og lå i en pølse oven på ble-kanten Min mor hev mig under den kolde bruser og jeg fik masser af forbindinger og den slags... nå, men det jeg prøver at komme frem til er at man INTET kan se på mit maveskind i dag. Jeg har ingen ar/lyserøde-plamager eller andet! Lægen den gang var ellers sikker på at man ville kunne komme til at se det forevigt, fordi at huden nok ville være en anden farve/"tykhed" på bryst/mave. Men jeg er altså vokset "fra det" og som... ca. 4-5 årig kunne man igen intet se! Så der er altså håb for at lærkes fod også heler fint

Kæmpe krammer herfra!

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

DK skriver:

Ejjj den lille stakkel! Jeg havde slet ikke set at hun var blevet forbrændt før nu!!

Men dejligt at det er helet! Da jeg var i pilfinger-alderen hev jeg i en tehætte og fik en hel kande nybrygget the ud over mig. ALT mit bryst/maveskind blev 3.grads forbrændt og rullede simpelthen af og lå i en pølse oven på ble-kanten Min mor hev mig under den kolde bruser og jeg fik masser af forbindinger og den slags... nå, men det jeg prøver at komme frem til er at man INTET kan se på mit maveskind i dag. Jeg har ingen ar/lyserøde-plamager eller andet! Lægen den gang var ellers sikker på at man ville kunne komme til at se det forevigt, fordi at huden nok ville være en anden farve/"tykhed" på bryst/mave. Men jeg er altså vokset "fra det" og som... ca. 4-5 årig kunne man igen intet se! Så der er altså håb for at lærkes fod også heler fint

Kæmpe krammer herfra!

uha kan se det for mig Jeg rev os bare lærke ud i bruseren og da jeg så pillede tøjet af hende fulgte noget af huden os med strømpebukserne

Det er så dejligt at høre posetive oplevelser, det gør at man bliver endnu mere overbevidst om det bliver flot igen

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.