Lærkes fod er helet jubii + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Koen.

Henriette1973 skriver:

Hej

Hvor er det blevet fint. Som jeg tidligere har skrevet, skete noget tilsvarende for min datter sidste år, bare på armen. Det så lige sådan ud da det var helet op. Nu et år efter kan man næsen ikke se noget. Så jeg er sikker på at Lærkes fod bliver rigtig fin med tiden

Husk faktor 30/50 på forbrændingen

Knus

Henriette

Tak, jeg er os rigtig optimistisk da det er blevet flot på kort tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

Nemlig huden er ultra følsom

hihi hun er skam allerede overalt den bisse

hun har snart glemt det hele

Anmeld

13. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

hun har snart glemt det hele

Det har hun helt sikkert

Anmeld

13. februar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

Så er Lærkes fod endelig helet og fin, desværre ser man så os det dybe hak bedre men vigtigst pt er at det er helet og hun har det godt

billeder lige fra dag 1 til nu der er sket meget!

Det er da gået helt hen over hovedet på mig, at hun har været ude for det  Hvad er der dog sket?

Men flot ser det ud  Jeg blir nogle gange så overrasket over hvor hurtigt og flot børn heler...man skal se rigtig godt efter hos Runa for at se hendes ar

Anmeld

13. februar 2011

Cris

Hvor ser den godt ud! Sikke en oplevelse! jeg har lige læst historien om Lærke og jeg vil bare give jer 1000 krammer

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Det er da gået helt hen over hovedet på mig, at hun har været ude for det  Hvad er der dog sket?

Men flot ser det ud  Jeg blir nogle gange så overrasket over hvor hurtigt og flot børn heler...man skal se rigtig godt efter hos Runa for at se hendes ar

jamen hun rev elkedlen ned fordi jeg ikke tænkte mig om så hun fik 2/3.grads forbrænding på foden og nogle små 1.grads forbrændiger på krop og baghovede

det har været en hård omgang med feber, betændelse og MANGE ture på sygehuset da hun er en pilfinger

men som du kan se er foden endelig helet og hun bruger den som normalt, går og kravler fint afsted

jeg er os vildt overrasket over hvor meget sådan en sart babyhud faktisk er i stand til, men det er heldigt og fantastisk

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

Cris skriver:

Hvor ser den godt ud! Sikke en oplevelse! jeg har lige læst historien om Lærke og jeg vil bare give jer 1000 krammer

tak, ja det er noget af en tur vi har været igennem

Anmeld

14. februar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

jamen hun rev elkedlen ned fordi jeg ikke tænkte mig om så hun fik 2/3.grads forbrænding på foden og nogle små 1.grads forbrændiger på krop og baghovede

det har været en hård omgang med feber, betændelse og MANGE ture på sygehuset da hun er en pilfinger

men som du kan se er foden endelig helet og hun bruger den som normalt, går og kravler fint afsted

jeg er os vildt overrasket over hvor meget sådan en sart babyhud faktisk er i stand til, men det er heldigt og fantastisk

Nej nej nej hvor forfærdeligt synd  Åh hvor har det gjort ondt på både mor og datter.

Godt det er overstået nu

Anmeld

14. februar 2011

Ryberg

hvor er det dejligt at se og høre at det går fremad!! og sikke flot det er blevet..

har tænkt meget på hende og krydset fingre  for at helingsprocessen gik godt

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Nej nej nej hvor forfærdeligt synd  Åh hvor har det gjort ondt på både mor og datter.

Godt det er overstået nu

ja, nu kan det kun gå fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.