Lærkes fod er helet jubii + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

komodo

det er da blevet rigtig pænt, tvivler på der kommer store ar at se efter det, og mon ikke det med tiden bliver næsten usynligt ..

Fortsat god bedring med lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Koen.

komodo skriver:

det er da blevet rigtig pænt, tvivler på der kommer store ar at se efter det, og mon ikke det med tiden bliver næsten usynligt ..

Fortsat god bedring med lillepigen

det håber jeg og ellers hvis der bliver noget at se er det heldigvis "bare" en fod

tak

Anmeld

13. februar 2011

komodo

lillespurv20 skriver:

det håber jeg og ellers hvis der bliver noget at se er det heldigvis "bare" en fod

tak

Ja lige præcis, det kunne være gået meget værre, og at dømme ud fra billederne har hun taget det i stiv arm.

til jer os

Anmeld

13. februar 2011

Chellen

Hvor er det flot, og sej lille pige er hun altså

Smadder godt

Anmeld

13. februar 2011

Koen.

ChelleGirl skriver:

Hvor er det flot, og sej lille pige er hun altså

Smadder godt

tak

Anmeld

13. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

tak søde ja der er sket meget og hun bruger foden som normalt så det kan kun være posetivt, hun vil ikke have sutsko ovs på, men det havde lægen sagt der kunne gå længe inden

det kan jeg godt forså det er jeg heller ikke så vildt med hvis der er et eller andet der lige er sket hihihih

men dejligt hun støtter på foden og ja der går ikke længe så er det glemt og hun er en lille bisse så er hun over alt igen

Anmeld

13. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

det kan jeg godt forså det er jeg heller ikke så vildt med hvis der er et eller andet der lige er sket hihihih

men dejligt hun støtter på foden og ja der går ikke længe så er det glemt og hun er en lille bisse så er hun over alt igen

Nemlig huden er ultra følsom

hihi hun er skam allerede overalt den bisse

Anmeld

13. februar 2011

helora

lillespurv20 skriver:

tak ja det er utrolig flot når man tænker på hvor slemt det har været

Nu har jeg lige læst hele historien om Lærke. Puha, hvor har det været hårdt for jer. Men hvor dejligt, at hun er kommet så fint igennem det.

Jeg vil bare lige fortælle, at jeg selv blev voldsomt skoldet som barn - på mave, arme og ben. Jeg blev heldigvis behandlet af rigtig gode brandsårslæger. Og de sidste spor af arene forsvandt forholdsvist hurtigt. Så længe jeg kan huske tilbage har jeg aldrig set nogle ar fra episoden.

Så vil bare lige trøste med, at arene sagtens kan forsvinde helt på trods af sværhedsgraden

Anmeld

13. februar 2011

Henriette1973

Hej

Hvor er det blevet fint. Som jeg tidligere har skrevet, skete noget tilsvarende for min datter sidste år, bare på armen. Det så lige sådan ud da det var helet op. Nu et år efter kan man næsen ikke se noget. Så jeg er sikker på at Lærkes fod bliver rigtig fin med tiden

Husk faktor 30/50 på forbrændingen

Knus

Henriette

Anmeld

13. februar 2011

Koen.

helora skriver:

Nu har jeg lige læst hele historien om Lærke. Puha, hvor har det været hårdt for jer. Men hvor dejligt, at hun er kommet så fint igennem det.

Jeg vil bare lige fortælle, at jeg selv blev voldsomt skoldet som barn - på mave, arme og ben. Jeg blev heldigvis behandlet af rigtig gode brandsårslæger. Og de sidste spor af arene forsvandt forholdsvist hurtigt. Så længe jeg kan huske tilbage har jeg aldrig set nogle ar fra episoden.

Så vil bare lige trøste med, at arene sagtens kan forsvinde helt på trods af sværhedsgraden

Tak det er dejligt at høre en succes oplevelse Det har været rigtig hårdt, men hun har været tapper hele vejen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.