Trold skriver:Tynen skriver:
Er du bange for fødslen osv.?
Altså hvis jeg må spørge.
Det er jo nok det der er det gale ved det... Har jo været til adskillige lægesamtaler fordi jeg gerne ville have PKS... Men det må jeg ikke få, for det er sygehuset fornemste opgave at give mig den perfekte fødselsoplevelse, og det er åbenbart efter deres mening vaginalt... Lillebror står stadig og roder rundt oppe midt i maven, og det er ikke sikkert at han går forbi mit ar fra sidst... og ja det kan de jo sørme da ikke sige nogen om om han gør eller ej før fødslen
ER gået i gang... Lægen endte med at beslutte at jeg skal have en Epidural-blokade, så de kan lave et vågent-kejsersnit, hvis det skulle blive nødvendig... Og at de ikke må lade det gå lige så længe som sidst før jeg bliver sendt ned hvis der skal et KS til, der gik "kun" 8 timer fra vi kom på sygehuset til hun var taget ud... Hvor andre normalt får lov at ligge tæt på 24 timer eller mere før der bliver grebet ind...
Forsøger jeg at snakke med min kæreste om det siger han bare det skal nok gå alt sammen, og at han nok skal blive og passe på mig uanset hvad...
Ja, selvfølgelig skal det hele nok gå - MEN det kan du sikkert bare ikke bruge til noget.
Det er jo ikke dem der skal igennem det.
Helt ærligt, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige til dig.
Jeg forstår virkelig de følelser du sidder med (Arh, næsten - Nu har jeg jo ikke været igennem et kS)
Jeg var selv så hamrende angst for den fødsel og ingen kunne sige noget der fik mig til at indse at det nok skulle gå alt sammen.
Jeg troede bare ikke på dem.
Jeg synes det er ufatteligt at du skal kæmpe sådan for det KS.
Specielt når du er så utryg som du er.
Men det er altid noget at de har lavet en "fødselsaftale" med dig - Så har du en lille smule at forberede dig mentalt på.
Anmeld