At tage mig sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Tynen

Er du bange for fødslen osv.?

Altså hvis jeg må spørge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] hvordan gør jeg... Ja det burde være indlysende da det drejer sig om tasken til at tage med på sygehuset, når først fødslen går i gang... Med lidt over 2 uger til termin burde taksen jo teknisk set allerede være pakket... Men det er den langt fra, er ikke engang begyndt at overveje hvad der skal puttes i den... Føler det hele rager mig en høstblomst:'(. Det værste er at jeg kan huske da jeg ventede Laura var jeg i gang med tasken allerede 3 måneder før termin... Jeg har ikke engang overvejet hvad Lillebror skal have på hjem fra sygehuset... Hvad er der galt med mig:'(? Betina[/citat] husk hårnåle for satan....Tryne-tøsen ved de er vigtige! og make up til at dulle dig med når du skal føde! aj det er gaz, men du får et spark herfra...husk på jeg fødte altså med en mobil og en pung + en vandrejournal i hånden...og intet andet! og laver du det samme nummer, så skal manden pakke til dig...er du parat til det? jeg var ihvertfald ikke...selv om michael forsøgte så godt som han kunne...så var det sgu ikke lige som at have styr på det selv, og jeg lå altså på sygehuset i 10 dage...så kom da lige i gang Trold!!! SPARK!

Anmeld

27. september 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Det er jo nok det der er det gale ved det... Har jo været til adskillige lægesamtaler fordi jeg gerne ville have PKS... Men det må jeg ikke få, for det er sygehuset fornemste opgave at give mig den perfekte fødselsoplevelse, og det er åbenbart efter deres mening vaginalt... Lillebror står stadig og roder rundt oppe midt i maven, og det er ikke sikkert at han går forbi mit ar fra sidst... og ja det kan de jo sørme da ikke sige nogen om om han gør eller ej før fødslen ER gået i gang... Lægen endte med at beslutte at jeg skal have en Epidural-blokade, så de kan lave et vågent-kejsersnit, hvis det skulle blive nødvendig... Og at de ikke må lade det gå lige så længe som sidst før jeg bliver sendt ned hvis der skal et KS til, der gik "kun" 8 timer fra vi kom på sygehuset til hun var taget ud... Hvor andre normalt får lov at ligge tæt på 24 timer eller mere før der bliver grebet ind...

Forsøger jeg at snakke med min kæreste om det siger han bare det skal nok gå alt sammen, og at han nok skal blive og passe på mig uanset hvad...

Anmeld

27. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] hvordan gør jeg... Ja det burde være indlysende da det drejer sig om tasken til at tage med på sygehuset, når først fødslen går i gang... Med lidt over 2 uger til termin burde taksen jo teknisk set allerede være pakket... Men det er den langt fra, er ikke engang begyndt at overveje hvad der skal puttes i den... Føler det hele rager mig en høstblomst:'(. Det værste er at jeg kan huske da jeg ventede Laura var jeg i gang med tasken allerede 3 måneder før termin... Jeg har ikke engang overvejet hvad Lillebror skal have på hjem fra sygehuset... Hvad er der galt med mig:'(? Betina[/citat] husk hårnåle for satan....Tryne-tøsen ved de er vigtige! og make up til at dulle dig med når du skal føde! aj det er gaz, men du får et spark herfra...husk på jeg fødte altså med en mobil og en pung + en vandrejournal i hånden...og intet andet! og laver du det samme nummer, så skal manden pakke til dig...er du parat til det? jeg var ihvertfald ikke...selv om michael forsøgte så godt som han kunne...så var det sgu ikke lige som at have styr på det selv, og jeg lå altså på sygehuset i 10 dage...så kom da lige i gang Trold!!! SPARK![/citat] Den kommer jeg nok til at høre for nogle år endnu :D

Anmeld

27. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] hvordan gør jeg... Ja det burde være indlysende da det drejer sig om tasken til at tage med på sygehuset, når først fødslen går i gang... Med lidt over 2 uger til termin burde taksen jo teknisk set allerede være pakket... Men det er den langt fra, er ikke engang begyndt at overveje hvad der skal puttes i den... Føler det hele rager mig en høstblomst:'(. Det værste er at jeg kan huske da jeg ventede Laura var jeg i gang med tasken allerede 3 måneder før termin... Jeg har ikke engang overvejet hvad Lillebror skal have på hjem fra sygehuset... Hvad er der galt med mig:'(? Betina[/citat] husk hårnåle for satan....Tryne-tøsen ved de er vigtige! og make up til at dulle dig med når du skal føde! aj det er gaz, men du får et spark herfra...husk på jeg fødte altså med en mobil og en pung + en vandrejournal i hånden...og intet andet! og laver du det samme nummer, så skal manden pakke til dig...er du parat til det? jeg var ihvertfald ikke...selv om michael forsøgte så godt som han kunne...så var det sgu ikke lige som at have styr på det selv, og jeg lå altså på sygehuset i 10 dage...så kom da lige i gang Trold!!! SPARK![/citat] Den kommer jeg nok til at høre for nogle år endnu :D [/citat] LÅÅÅÅL...JEG TROR SGU DU VAR ÅRSAG TIL JEG GROV-PISSEDE I MINE BUKSER DEN DAG DU FANDT TASKEN FREM FRA FLYTTERODET! LÅL

Anmeld

27. september 2008

Tynen

Trold skriver:

Tynen skriver:

Det er jo nok det der er det gale ved det... Har jo været til adskillige lægesamtaler fordi jeg gerne ville have PKS... Men det må jeg ikke få, for det er sygehuset fornemste opgave at give mig den perfekte fødselsoplevelse, og det er åbenbart efter deres mening vaginalt... Lillebror står stadig og roder rundt oppe midt i maven, og det er ikke sikkert at han går forbi mit ar fra sidst... og ja det kan de jo sørme da ikke sige nogen om om han gør eller ej før fødslen ER gået i gang... Lægen endte med at beslutte at jeg skal have en Epidural-blokade, så de kan lave et vågent-kejsersnit, hvis det skulle blive nødvendig... Og at de ikke må lade det gå lige så længe som sidst før jeg bliver sendt ned hvis der skal et KS til, der gik "kun" 8 timer fra vi kom på sygehuset til hun var taget ud... Hvor andre normalt får lov at ligge tæt på 24 timer eller mere før der bliver grebet ind...

Forsøger jeg at snakke med min kæreste om det siger han bare det skal nok gå alt sammen, og at han nok skal blive og passe på mig uanset hvad...

Ja, selvfølgelig skal det hele nok gå - MEN det kan du sikkert bare ikke bruge til noget.
Det er jo ikke dem der skal igennem det.

Helt ærligt, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige til dig.
Jeg forstår virkelig de følelser du sidder med (Arh, næsten - Nu har jeg jo ikke været igennem et kS)
Jeg var selv så hamrende angst for den fødsel og ingen kunne sige noget der fik mig til at indse at det nok skulle gå alt sammen.
Jeg troede bare ikke på dem.

Jeg synes det er ufatteligt at du skal kæmpe sådan for det KS.
Specielt når du er så utryg som du er.
Men det er altid noget at de har lavet en "fødselsaftale" med dig - Så har du en lille smule at forberede dig mentalt på.

Anmeld

27. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] hvordan gør jeg... Ja det burde være indlysende da det drejer sig om tasken til at tage med på sygehuset, når først fødslen går i gang... Med lidt over 2 uger til termin burde taksen jo teknisk set allerede være pakket... Men det er den langt fra, er ikke engang begyndt at overveje hvad der skal puttes i den... Føler det hele rager mig en høstblomst:'(. Det værste er at jeg kan huske da jeg ventede Laura var jeg i gang med tasken allerede 3 måneder før termin... Jeg har ikke engang overvejet hvad Lillebror skal have på hjem fra sygehuset... Hvad er der galt med mig:'(? Betina[/citat] husk hårnåle for satan....Tryne-tøsen ved de er vigtige! og make up til at dulle dig med når du skal føde! aj det er gaz, men du får et spark herfra...husk på jeg fødte altså med en mobil og en pung + en vandrejournal i hånden...og intet andet! og laver du det samme nummer, så skal manden pakke til dig...er du parat til det? jeg var ihvertfald ikke...selv om michael forsøgte så godt som han kunne...så var det sgu ikke lige som at have styr på det selv, og jeg lå altså på sygehuset i 10 dage...så kom da lige i gang Trold!!! SPARK![/citat] Den kommer jeg nok til at høre for nogle år endnu :D [/citat] LÅÅÅÅL...JEG TROR SGU DU VAR ÅRSAG TIL JEG GROV-PISSEDE I MINE BUKSER DEN DAG DU FANDT TASKEN FREM FRA FLYTTERODET! LÅL[/citat] :)) Knibeøvelser, kære Loggi! Knibeøvelser! Ej, jeg græmmes helt indvendigt over det - Fuck! Og så bliver den lige smidt i face 2 gange i et indlæg. Det går virkelig ikke :) Det eneste fornuftige den taske kunne bruges til, var da et ophold på Paradise Hotel (C)

Anmeld

28. september 2008

Muffinmus

He he... DEt er vist helt normalt.
Men ved du hvad. DEt tager sgi da nok 5 min at pakke lidt tøj og hårbørste osv. Så lad da være med at stresse over det. Du har forhåbentligt mere end 5 min varsel når veerne kommer eller hvad der nu kommer til at ske. Så ro på, du skal da nok få den pakket.
Får jeg pakket min inden fødslen er det fint, men ellers havde jeg sgu veer så mange timer sidst at jeg da nok skal få det mast ind i programmet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.