Hmmm, tror ikke der er noget galt med dig ;) Måske er det bare ikke gået op for dig endnu, at du rent faktisk skal have en lille igen meget snart. Sådan er det i hvert fald for mig - jeg dyrker det slet ikke på samme måde denne gang, som da jeg ventede mig med Iza - jeg når nærmest ikke at tænke over det og nu er der blot 3 måneder igen. Jeg kunne levende forestille mig, at jeg ville have det som dig, når jeg når så langt...for mit hoved er slet ikke med og jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det hele. Altså jo, jeg glæder mig jo og er glad osv., men sådan helt i dybden at mærke efter, har jeg ikke nået endnu og tror heller ikke helt jeg kommer til at nå dertil - der er jo så meget andet, der også fylder ;) Så tag en brugsen-pose og put et par løse bukser, gode mormortrusser, et par store bind, tandbørste m.m. og en stor pose slik i :P....og så en body, et par strømper, bluse og bukser/sparkedragt i til den lille. Og din vandrejournal for søren da :)) Der skal nok ikke bruges så meget andet...du skal vel hjem igen hurtigt ;)
Anmeld