At tage mig sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Plysbjørnen

hvordan gør jeg... Ja det burde være indlysende da det drejer sig om tasken til at tage med på sygehuset, når først fødslen går i gang... Med lidt over 2 uger til termin burde taksen jo teknisk set allerede være pakket... Men det er den langt fra, er ikke engang begyndt at overveje hvad der skal puttes i den... Føler det hele rager mig en høstblomst:'(. Det værste er at jeg kan huske da jeg ventede Laura var jeg i gang med tasken allerede 3 måneder før termin... Jeg har ikke engang overvejet hvad Lillebror skal have på hjem fra sygehuset... Hvad er der galt med mig:'(? Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Lise

Ooorrk, slap helt af - jeg nåede aldrig at pakke den taske... og jeg er netop typen der ville pakke den 3-4 mdr i forvejen. Men kunne bare ikke overskue den taske... Det resulterede i at jeg løb rundt med grimme veer i røven på Christian for at få mast nogle ting ned i en sportstaske på vej ud af døren...men hva' faen - ungen blev jo født alligevel :P Men måske du lige skal have et sæt tøj til lillebror og et par rare bløde løse bukser til dig selv parat - og et fladjern :)) (den sidste var til Tynen)

Anmeld

27. september 2008

Mie A

Her er der 5 uger til termin - og synes faktisk heller ikke at jeg kan tage mig sammen til noget som helst, når det gælder denne graviditet. Mangler stadig at købe så mange ting - og tasken bliver helt sikkert først pakket når veerne er igang....

Mon ikke det nok skal gå :) - det er det jeg lever på!!

Knus Mie 34+5

Anmeld

27. september 2008

Tikki

Hmmm, tror ikke der er noget galt med dig ;) Måske er det bare ikke gået op for dig endnu, at du rent faktisk skal have en lille igen meget snart. Sådan er det i hvert fald for mig - jeg dyrker det slet ikke på samme måde denne gang, som da jeg ventede mig med Iza - jeg når nærmest ikke at tænke over det og nu er der blot 3 måneder igen. Jeg kunne levende forestille mig, at jeg ville have det som dig, når jeg når så langt...for mit hoved er slet ikke med og jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det hele. Altså jo, jeg glæder mig jo og er glad osv., men sådan helt i dybden at mærke efter, har jeg ikke nået endnu og tror heller ikke helt jeg kommer til at nå dertil - der er jo så meget andet, der også fylder ;) Så tag en brugsen-pose og put et par løse bukser, gode mormortrusser, et par store bind, tandbørste m.m. og en stor pose slik i :P....og så en body, et par strømper, bluse og bukser/sparkedragt i til den lille. Og din vandrejournal for søren da :)) Der skal nok ikke bruges så meget andet...du skal vel hjem igen hurtigt ;)

Anmeld

27. september 2008

bette

hehe jeg hægter mig på lises svar..
fik faktisk heller ik pakket nogen som helst taske, det var bare afsted... og så hentede min mand nogle ting til mig dagen efter... så skidt pyt da med det.. nyd du bare at du kan smække benene op på sofaen og slappe af og være gravid og dejlig:P

Anmeld

27. september 2008

Tynen

Høhø, Lise :))

Ej, jeg tror det er helt naturligt at man bliver lidt mere afslappet omkring det hele efter 1. gang.
Helt ærligt - Så var det bare MINIMUM jeg fik brugt alligevel (Og her taler vi faktisk om de der seriøse ting jeg havde pakket :) )

Jeg tror ikke der er noget galt med dig :D
Tror det er ganske normalt.

Anmeld

27. september 2008

Plysbjørnen

Håber i har ret, når i siger det skal nok gå, men ja lige nu føler jeg bare at jeg er totalt ligeglad med fødslen... Glæder mig som en sindsyg til lillebror, men ja fødslen nej... Den må de meget gerne beholde for dem selv...

Men hvad, må håbe på at det når at ændre sig INDEN fødslen går i gang...

Anmeld

27. september 2008

Tynen

Jeg er sikker på at det nok skal gå!
Det er måske bare lidt uvirkeligt det hele?!

Meen, mon ikke du når at blive ramt af den der totalt uudholdelige utålmodighed inden længe?! :)

Anmeld

27. september 2008

Anja

Kan udmærket sætte mig ind i, hvordan du har det ! Jeg har heller ikke pakket nogen taske endnu :P

Aner ikke hvordan jeg skal tage mig sammen til det. Mangler også at gøre liften i stand siden den var i brug til Elias .....

Jeg tror, som en af de andre skriver, at det stadig er lidt uvirkeligt, at man om lidt står med en lille igen. Jeg glæder mig helt vildt, og vil bare SÅ gerne have den fødsel overstået, men samtidigt flygter jeg jo nok lidt fra den virkelighed som venter ved netop ikke at have helt styr på de sidste ting ..... hmmm .... mærkeligt ....

Anmeld

27. september 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Kan udmærket sætte mig ind i, hvordan du har det ! Jeg har heller ikke pakket nogen taske endnu :P

Aner ikke hvordan jeg skal tage mig sammen til det. Mangler også at gøre liften i stand siden den var i brug til Elias .....

Jeg tror, som en af de andre skriver, at det stadig er lidt uvirkeligt, at man om lidt står med en lille igen. Jeg glæder mig helt vildt, og vil bare SÅ gerne have den fødsel overstået, men samtidigt flygter jeg jo nok lidt fra den virkelighed som venter ved netop ikke at have helt styr på de sidste ting ..... hmmm .... mærkeligt ....

Jeg glæder mig helt vildt, og vil bare SÅ gerne have den fødsel overstået

Det er jo netop det der er mit problem, glæder mig også som en sindsyg til lillebror kommer, har faktisk gjort liften klar til at han kan sove i den... Med både sengetøj og bamse... Alt tøjet er blevet vasket og klar til brug, men ja det er ligesom om det hele er væk... lysten er væk, ikke lysten til Lillebror, men lysten til det der er mellem nu og til jeg har Lillebror i mine arme...

Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.