Itvivl om vandet er gået ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Angelspot

BechHannibal skriver:

Derudover tror jeg min iskas nerve har sat sig i klemme, da jeg har rigtig ondt i ballerne/hofterne og kan overhovedet ikke bevæge mig. Det gør ondt når jeg ligger ned og går - kan kun stå på det ene ben
Hmmm, det er dog blevet bedre idag, men lige pludselig kommer det igen og så falder mine ben sammen

Det lyder som det jeg går og døjer lidt med, det føles som kramper i baller og lår og i det hele taget på siden af hofterne. Og det er der ikke noget farligt i, siger jdm. Min dreng står fast med hovedet dybt i bækkenet (jeg er i dag 39+3) og når han vender og drejer sig eller rokker rundt med hovedet, så presser han på musklerne der er nederst, foran på maven og nede i hele bækkenområdet. De har forbindelse til de muskler der sidder hele vejen rundt om hofterne og helt ind i ballerne. Så når han drejer rundt, strækker han på musklerne og så føles det som kramper.  Jeg får dem især når jeg har siddet lidt og lige skal i gang med at gå, eller hvis jeg går for meget, så knækker jeg pludselig sammen. Så jeg går altid med en indkøbsvogn hvis jeg er ude, ellers styrter jeg til jorden lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Muffinmus

måske er det bare forvandet der er gået, altså det vand der sidder i en hinde foran, det kan godt gå flere uger før det rigtgie vand, eller få timer:-)

Anmeld

16. februar 2011

BechHannibal

Angelspot skriver:

Det lyder som det jeg går og døjer lidt med, det føles som kramper i baller og lår og i det hele taget på siden af hofterne. Og det er der ikke noget farligt i, siger jdm. Min dreng står fast med hovedet dybt i bækkenet (jeg er i dag 39+3) og når han vender og drejer sig eller rokker rundt med hovedet, så presser han på musklerne der er nederst, foran på maven og nede i hele bækkenområdet. De har forbindelse til de muskler der sidder hele vejen rundt om hofterne og helt ind i ballerne. Så når han drejer rundt, strækker han på musklerne og så føles det som kramper.  Jeg får dem især når jeg har siddet lidt og lige skal i gang med at gå, eller hvis jeg går for meget, så knækker jeg pludselig sammen. Så jeg går altid med en indkøbsvogn hvis jeg er ude, ellers styrter jeg til jorden lige pludselig

Det lyder fuldstændig som jeg har det. Og kan sagtens se logikken i din beskrivelse af hvorfor smerterne opstår Det er nu meget rart at hører. Kender det alt for godt med vognen når man er på indkøb. Det kan bare godt skabe lidt uro i lænden, da jeg så forstrækker den Ja, der er noget galt med mig over det hele

Det er forhåbentlig snart ovre

Anmeld

16. februar 2011

JustMe

BechHannibal skriver:

Ja, der er noget galt med mig over det hele

Anmeld

16. februar 2011

BechHannibal

JustMe skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.