Angelspot skriver:
Det lyder som det jeg går og døjer lidt med, det føles som kramper i baller og lår og i det hele taget på siden af hofterne. Og det er der ikke noget farligt i, siger jdm. Min dreng står fast med hovedet dybt i bækkenet (jeg er i dag 39+3) og når han vender og drejer sig eller rokker rundt med hovedet, så presser han på musklerne der er nederst, foran på maven og nede i hele bækkenområdet. De har forbindelse til de muskler der sidder hele vejen rundt om hofterne og helt ind i ballerne. Så når han drejer rundt, strækker han på musklerne og så føles det som kramper.
Jeg får dem især når jeg har siddet lidt og lige skal i gang med at gå, eller hvis jeg går for meget, så knækker jeg pludselig sammen. Så jeg går altid med en indkøbsvogn hvis jeg er ude, ellers styrter jeg til jorden lige pludselig 
Det lyder fuldstændig som jeg har det. Og kan sagtens se logikken i din beskrivelse af hvorfor smerterne opstår

Det er nu meget rart at hører. Kender det alt for godt med vognen når man er på indkøb. Det kan bare godt skabe lidt uro i lænden, da jeg så forstrækker den

Ja, der er noget galt med mig over det hele
Det er forhåbentlig snart ovre

Anmeld