Itvivl om vandet er gået ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Kamilla-m

BechHannibal skriver:

Hej derude tøser.

Jeg er kommet itvivl om noget af mit vand er gået

Jeg var igår aftes på toilettet for at skulle tisse, da jeg havde gjort det blev jeg siddende lidt, hvorefter der kom en lille skylle som bestemt ikke mærkede som tis. Jeg plejer altid og kunne klemme ekstra dråber ud, men det var ikke muligt her. Det var helt klart og lugtede ikke af urin. Havde plukveer og lidt veer igår før hendelsen. Men intet i nat, og bindet jeg tog på før vi gik i seng var ikke vådt

Hvad tror i

- kunne tyde på det er vandet, men synes bestemt du skal ringe til FG, for det er noget med at efter vandet er gået skal der gå max 24 timer inden barnet kommer, tror jeg nok. sådan var det hvertfald for tre år siden .

held og lykke >:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

BechHannibal

kitra skriver:

Jeg ville nok ringe til fødegangen. Nu ved jeg ikke om du har fået besked om om babyen står fast endnu men hvis ikke så sagde en sygeplejerske til mig at hvis vandet gik og man ikke havde fået den besked så skulle man straks tage kontakt til fødegangen da navlestrengen kan gå ned og sætte sig under hovedet og komme i klemme hvis baby ikke står fast.

Hun står helt fast og er klar

Anmeld

13. februar 2011

kitra

BechHannibal skriver:

Hun står helt fast og er klar

Godt  Jeg fik nemlig den besked i sidste uge men fik det aldrig af vide første graviditet så jeg er da rimelig obs på det nu da jeg ikke vil risikere noget og jeg har ikke fået af vide at hun står fast endnu og har termin på torsdag

Anmeld

13. februar 2011

BechHannibal

SussieThyssen skriver:

Kunne godt lyde som vandet, der er gået en skvat af.
Det kan gå i et par døgn før, og så er det bare at vente med tålmodighed.
Men hvis jeg var dig, ville jeg nu alligevel lige ringe til FG og høre hvad de mener.
Kan jo godt være de lige vil have dig ind til et tjek, når du alligevel er op over.
Kan jo også være de "prikker" lidt til dig, for at se om de kan sætte lidt skub i det
Kærligst
Sussie

Jeg ringede derind, og snakkede med en sød JM.

Hun mente ikke at det var vandet der var gået, eftersom mit bind i nat ikke var vådt. Men hun skrev mig op, da jeg fortalte hende hvor langt jeg var henne. Så mente hun jeg skulle beholde bind på, og se efter og ringe igen hvis der blev noget.

Så det beroliget mig meget

- Men øv de ikke ville tjekke mig og evt. sætte fut i noget. Er trods alt 4 dage over termin!

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

BechHannibal skriver:

Jeg ringede derind, og snakkede med en sød JM.

Hun mente ikke at det var vandet der var gået, eftersom mit bind i nat ikke var vådt. Men hun skrev mig op, da jeg fortalte hende hvor langt jeg var henne. Så mente hun jeg skulle beholde bind på, og se efter og ringe igen hvis der blev noget.

Så det beroliget mig meget

- Men øv de ikke ville tjekke mig og evt. sætte fut i noget. Er trods alt 4 dage over termin!

Nå jaja..så må du jo se tiden lidt an
venter spændt på update

Anmeld

13. februar 2011

Sofia

Hvor er det spændende.. husk at opdatere hvis der sker mere

Anmeld

13. februar 2011

Sakris

Hvor spændende.... Uh, håber der er ved at ske noget

Anmeld

14. februar 2011

BechHannibal

Jeg skal nok opdatere når der sker noget

-HVIS der nogensinde sker noget Min tålmodighed er i bund, ved godt jeg ikke skal brokke mig da der er andre som er gået længere end mig. Men var overbevist om jeg skulle føde ''før'' tid, da min mor og sviger gjorde det.

Det har bare stået helt stille igen i nat!! Havde selvf. lidt plukveer igår, men det har jeg næsten hele tiden.

Så prøvede jeg også noget lidt sjovt igår middag, hun lå og ''slog'' ned i skridtet på mig, så man kunne mærke det på mellemkødet! Meget mærkelig følelse

Derudover tror jeg min iskas nerve har sat sig i klemme, da jeg har rigtig ondt i ballerne/hofterne og kan overhovedet ikke bevæge mig. Det gør ondt når jeg ligger ned og går - kan kun stå på det ene ben
Hmmm, det er dog blevet bedre idag, men lige pludselig kommer det igen og så falder mine ben sammen

Anmeld

14. februar 2011

bøgelund

MortilMogL skriver:

- kunne tyde på det er vandet, men synes bestemt du skal ringe til FG, for det er noget med at efter vandet er gået skal der gå max 24 timer inden barnet kommer, tror jeg nok. sådan var det hvertfald for tre år siden .

held og lykke >:<

sådan er det desværre ikke mere.. =/ jeg fødte først 2 døgn efter vandafgang. der skal bare opstartes pencilin 1 døgn efter vandafgang.. for at forebygge infektion.. 

Anmeld

14. februar 2011

Kamilla-m

bøgelund1 skriver:

sådan er det desværre ikke mere.. =/ jeg fødte først 2 døgn efter vandafgang. der skal bare opstartes pencilin 1 døgn efter vandafgang.. for at forebygge infektion.. 

okay, vidste jeg ikke .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.