Itvivl om vandet er gået ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

BechHannibal

Hej derude tøser.

Jeg er kommet itvivl om noget af mit vand er gået

Jeg var igår aftes på toilettet for at skulle tisse, da jeg havde gjort det blev jeg siddende lidt, hvorefter der kom en lille skylle som bestemt ikke mærkede som tis. Jeg plejer altid og kunne klemme ekstra dråber ud, men det var ikke muligt her. Det var helt klart og lugtede ikke af urin. Havde plukveer og lidt veer igår før hendelsen. Men intet i nat, og bindet jeg tog på før vi gik i seng var ikke vådt

Hvad tror i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Gittemor09

BechHannibal skriver:

Hej derude tøser.

Jeg var igår aftes på toilettet for at skulle tisse, da jeg havde gjort det blev jeg siddende lidt, hvorefter der kom en lille skylle som bestemt ikke mærkede som tis. Jeg plejer altid og kunne klemme ekstra dråber ud, men det var ikke muligt her. Det var helt klart og lugtede ikke af urin. Havde plukveer og lidt veer igår før hendelsen. Men intet i nat, og bindet jeg tog på før vi gik i seng var ikke vådt

Hvad tror i

det kunne da sagtens tyde på at det var vandet der var gået...

men det er jo svært at sige præcist herfra den anden side af skærmen.... mit gik også sådan bum bum efter jeg havde været på wc.. og efterfølgende var der ikke noget der sev (staves)

så jeg ville da lige ringe til FG og høre dem ad en gang hvis det var mig...

Anmeld

13. februar 2011

BechHannibal

Gittemor09 skriver:

det kunne da sagtens tyde på at det var vandet der var gået...

men det er jo svært at sige præcist herfra den anden side af skærmen.... mit gik også sådan bum bum efter jeg havde været på wc.. og efterfølgende var der ikke noget der sev (staves)

så jeg ville da lige ringe til FG og høre dem ad en gang hvis det var mig...

Var du itvivl om det var vandet der gik ?

hun har heller ikke været så aktiv inde i maven i nat som hun plejer. Men det kan jo også bare være tilfældigt

Jeg bliver nok nød til at ringe og hører.. Min kæreste mener bare at han ikke tror man er i tvivl når det sker

Anmeld

13. februar 2011

Gittemor09

BechHannibal skriver:

hun har heller ikke været så aktiv inde i maven i nat som hun plejer. Men det kan jo også bare være tilfældigt

Jeg bliver nok nød til at ringe og hører.. Min kæreste mener bare at han ikke tror man er i tvivl når det sker

man kan sagtens være i tvivl...

jeg gik ind til min mor og sagde til hende at det gjorde underligt da jeg havde lagt mig i sengen efter wc besøg... så hun måtte jo ud og kigge efter (klamt det ved jeg) hun var også i tvivl for hun har aldrig prøvet at vandet gik først...!!

så du kan fortælle din mand at selv en kvinde der har fået 4 børn (min mor) kan være i tvivl om vandet er gået... hihi...

og var endnu mere i tvivl fordi veerne først gik igang 8 timer efter vandet gik...

Anmeld

13. februar 2011

Gittemor09

BechHannibal skriver:

og de små er ikke så aktive tilsidst i graviditeten, fordi der simpelthen er så snævert inde i maven, så de ikke kan bevæge sig rigtigt.... så det skal du skam ikke være nervøs for..!!

Anmeld

13. februar 2011

BechHannibal

Gittemor09 skriver:

man kan sagtens være i tvivl...

jeg gik ind til min mor og sagde til hende at det gjorde underligt da jeg havde lagt mig i sengen efter wc besøg... så hun måtte jo ud og kigge efter (klamt det ved jeg) hun var også i tvivl for hun har aldrig prøvet at vandet gik først...!!

så du kan fortælle din mand at selv en kvinde der har fået 4 børn (min mor) kan være i tvivl om vandet er gået... hihi...

og var endnu mere i tvivl fordi veerne først gik igang 8 timer efter vandet gik...

okay, rart lige at hører andres historier

Uuh det er svært når man ikke har hans støtte. Jeg skal måske bare vente og se

Anmeld

13. februar 2011

MIWULA

Uhh hvor spændene   finger for det var vandet der gik.

Og held og lykke hvis nu.

Anmeld

13. februar 2011

BechHannibal

Gittemor09 skriver:

og de små er ikke så aktive tilsidst i graviditeten, fordi der simpelthen er så snævert inde i maven, så de ikke kan bevæge sig rigtigt.... så det skal du skam ikke være nervøs for..!!

Hun har været lige aktiv hele min graviditet, ind til igår. Der er åbenbart meget plads derinde - Det mener JM også

Anmeld

13. februar 2011

kitra

BechHannibal skriver:

Hej derude tøser.

Hvad tror i

Jeg ville nok ringe til fødegangen. Nu ved jeg ikke om du har fået besked om om babyen står fast endnu men hvis ikke så sagde en sygeplejerske til mig at hvis vandet gik og man ikke havde fået den besked så skulle man straks tage kontakt til fødegangen da navlestrengen kan gå ned og sætte sig under hovedet og komme i klemme hvis baby ikke står fast.

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

BechHannibal skriver:

Hun har været lige aktiv hele min graviditet, ind til igår. Der er åbenbart meget plads derinde - Det mener JM også

Kunne godt lyde som vandet, der er gået en skvat af.
Det kan gå i et par døgn før, og så er det bare at vente med tålmodighed.
Men hvis jeg var dig, ville jeg nu alligevel lige ringe til FG og høre hvad de mener.
Kan jo godt være de lige vil have dig ind til et tjek, når du alligevel er op over.
Kan jo også være de "prikker" lidt til dig, for at se om de kan sætte lidt skub i det
Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.