Mit kærlighedsprojekt er sat på standby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Becks

Kirle skriver:

Du ved hvor du kan finde mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

wamse

Jeg synes simpelthen du er en imponerende kvinde. Hvor er det stærkt og modigt, at du vælger som du gør Du bliver en fantastisk mor, når tiden er inde til det.

Anmeld

13. februar 2011

Becks

wamse skriver:

Jeg synes simpelthen du er en imponerende kvinde. Hvor er det stærkt og modigt, at du vælger som du gør Du bliver en fantastisk mor, når tiden er inde til det.

Ja nu sidder jeg og tuder  Hold nu mund hvor er I skønne herinde allesammen

Tak søde Wamse

Anmeld

13. februar 2011

smokin

Du kan altid skrive til mig hvis du har brug for det, det håber jeg du ved

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Zette skriver:

Du kan altid skrive til mig hvis du har brug for det, det håber jeg du ved

Det ved jeg søde og TAK

Anmeld

13. februar 2011

<3

Tutter skriver:

Ih bliver jo helt rørt og rød i kinderne Er stolt af dig og det kæmpe arbejde du allerede har gjort og alt det som står foran dig!

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Kirle skriver:

Ih bliver jo helt rørt og rød i kinderne Er stolt af dig og det kæmpe arbejde du allerede har gjort og alt det som står foran dig!

TAK

Anmeld

13. februar 2011

sus73

Der er super flot af dig at erkende at du først skal have bearbejdet nogen ting i dig selv, inden du tager skridtet til at blive mor. Jeg har selv måttet gennemgå længere tids bearbejdning af diverse ting og sager, og havde jeg ikke gjort det, havde jeg heller ikke startet projekt baby. Held og lykke - jeg er sikker på at du kun kommer stærkere ud af det her - og mere klar til at blive mor

Anmeld

13. februar 2011

Mathilde

Hatten af for dig søde! Og kæmpe krammerJeg kan godt forstå, at det må have været en enormt svært valg! Men det beviser jo lige præcis, at du bliver en fantastisk mor

Jeg har selv mange grimme ting med fra min barndom og har arbejdet med mig selv i MANGE år (ja var faktisk ved psykolog første gang, da jeg var 5år efter en rigtig ubehagelig oplevelse!). Og det er bare SÅ vigtigt, når man skal være mor...! Der bliver ribbet op i ting fra ens egen barndom og måske begynder man endda at huske ting, som ikke altid er rare og så er det altså vigtigt, at man har nogle redskaber i baghånden..

Så FULD respekt herfra. Du er sej

Knus fra Mathilde

Anmeld

13. februar 2011

Becks

sus73 skriver:

Der er super flot af dig at erkende at du først skal have bearbejdet nogen ting i dig selv, inden du tager skridtet til at blive mor. Jeg har selv måttet gennemgå længere tids bearbejdning af diverse ting og sager, og havde jeg ikke gjort det, havde jeg heller ikke startet projekt baby. Held og lykke - jeg er sikker på at du kun kommer stærkere ud af det her - og mere klar til at blive mor

Tak skal du have Sus.. Jeg bliver netop nødt til og få bearbejdet det her, istedet for at gemme det inden i.. For jeg kan ikke undskylde over for et barn, hvis jeg får "tilbagefald" og lukker mig inde i mig selv.. Det har taget mig mange år at komme her til.. Og på én måde har mit kærlighedsprojekt hjulpet mig til og starte op med hjælp, samtidig med jeg har tabt 22 kg. Uden det projekt var ingen af tingene sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.