Mit kærlighedsprojekt er sat på standby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Ranarupta

Tutter skriver:

Sagen er, at jeg har oplevet nogle grumme ting i min barndom, som desværre kom til syne igen på mit arbejde for nogle uger siden! Jeg har aldrig fået bearbejdet disse ting, og det er det jeg prøver på nu. Men hjælp fra nogle søde piger herinde fra.
Hvad jeg har oplevet i min barndom, kan jeg ikke skrive her, da jeg ikke skriver som ano. Men jeg bliver nødt til og sætte det på standby, hvis jeg skal blive en god mor!

Jeg skal til kontrol ude hos Svend på CFC på tirsdag, og vil her fortælle ham om min beslutning. Jeg skulle jo igang med inseminationen i denne måned  Det har været det sværeste valg NOGENSINDE!!  Men jeg bliver nødt til det!

Mit håb er at jeg stille og roligt kommer ovenpå igen, og derefter kan gå igang med inseminationerne.

Bare et lille pip herfra, da der er mange der spørger hvornår jeg skal igang

Wow! 
Jeg er fuld af beundring og selvom jeg ikke kender dig, så bliver jeg utroligt stolt af dig!

Helt ærligt, det er jo så sejt af dig, dét du gør.
Én ting er, at du gør det for dig selv, men du gør det også for dit fremtidige barn. Fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Zafir

Jeg sender totalt meget kærlighed i din retning Det er fanmer flot!!! Du er et stort menneske og jeg er sikker på at din bliver en fantastisk mor, når din tid kommer!!!

SÅ SMUKT et valg, selvom jeg godt forstår at det har været et super hårdt valg!!

KÆMPE stor respekt!!!

Anmeld

13. februar 2011

2721

Hvor er det bare flot at du er i stand til at udskyde dit kærlighedsprojekt, fordi du så brændene ønsker det bedste for dit kommende barn. Jeg bukker og nejer for dig fuld af respekt
Det er det der gør at du bliver den helt perfekte mor.
Stort stort herfr

Anmeld

13. februar 2011

2babygirls

Tutter skriver:

Sagen er, at jeg har oplevet nogle grumme ting i min barndom, som desværre kom til syne igen på mit arbejde for nogle uger siden! Jeg har aldrig fået bearbejdet disse ting, og det er det jeg prøver på nu. Men hjælp fra nogle søde piger herinde fra.
Hvad jeg har oplevet i min barndom, kan jeg ikke skrive her, da jeg ikke skriver som ano. Men jeg bliver nødt til og sætte det på standby, hvis jeg skal blive en god mor!

Jeg skal til kontrol ude hos Svend på CFC på tirsdag, og vil her fortælle ham om min beslutning. Jeg skulle jo igang med inseminationen i denne måned  Det har været det sværeste valg NOGENSINDE!!  Men jeg bliver nødt til det!

Mit håb er at jeg stille og roligt kommer ovenpå igen, og derefter kan gå igang med inseminationerne.

Bare et lille pip herfra, da der er mange der spørger hvornår jeg skal igang

Øv øv  Ønsker dig alt held med at få det grundigt bearbejdet så dit lille ønske barn kan komme til verden snarest muligt til en glad mor

Anmeld

13. februar 2011

<3

Du ved hvor du kan finde mig

Anmeld

13. februar 2011

Becks

MaybeMe skriver:

Det er jeg ked af at høre søde! Men hvor er det flot og ansvarsfuldt af dig at du tager sådan en beslutning! Der skal meget til, du har jo sådan kæmpet for at nå hertil.

Et kæmpe kram til dig herfra! Du må sige hvis du får brug for at snakke!

1000 tak søde! I aner slet ikke hvor meget det betyder for mig

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Ranarupta skriver:

Wow! 
Jeg er fuld af beundring og selvom jeg ikke kender dig, så bliver jeg utroligt stolt af dig!

Helt ærligt, det er jo så sejt af dig, dét du gør.
Én ting er, at du gør det for dig selv, men du gør det også for dit fremtidige barn. Fantastisk!

Hvor er du skøn

TAK

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Zafir skriver:

Jeg sender totalt meget kærlighed i din retning Det er fanmer flot!!! Du er et stort menneske og jeg er sikker på at din bliver en fantastisk mor, når din tid kommer!!!

SÅ SMUKT et valg, selvom jeg godt forstår at det har været et super hårdt valg!!

KÆMPE stor respekt!!!

1000 tak, I er så skønne herinde

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Puslingen skriver:

Hvor er det bare flot at du er i stand til at udskyde dit kærlighedsprojekt, fordi du så brændene ønsker det bedste for dit kommende barn. Jeg bukker og nejer for dig fuld af respekt
Det er det der gør at du bliver den helt perfekte mor.
Stort stort herfr

1000 tak

Ja, det håber jeg at jeg bliver, jeg skal lærer og elske mig selv først

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Øv øv  Ønsker dig alt held med at få det grundigt bearbejdet så dit lille ønske barn kan komme til verden snarest muligt til en glad mor

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.