Mit kærlighedsprojekt er sat på standby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.136 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Becks

Sagen er, at jeg har oplevet nogle grumme ting i min barndom, som desværre kom til syne igen på mit arbejde for nogle uger siden! Jeg har aldrig fået bearbejdet disse ting, og det er det jeg prøver på nu. Men hjælp fra nogle søde piger herinde fra.
Hvad jeg har oplevet i min barndom, kan jeg ikke skrive her, da jeg ikke skriver som ano. Men jeg bliver nødt til og sætte det på standby, hvis jeg skal blive en god mor!

Jeg skal til kontrol ude hos Svend på CFC på tirsdag, og vil her fortælle ham om min beslutning. Jeg skulle jo igang med inseminationen i denne måned  Det har været det sværeste valg NOGENSINDE!!  Men jeg bliver nødt til det!

Mit håb er at jeg stille og roligt kommer ovenpå igen, og derefter kan gå igang med inseminationerne.

Bare et lille pip herfra, da der er mange der spørger hvornår jeg skal igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

dorthemus

...har sendt dig en pb.

Anmeld

12. februar 2011

Becks

dorthemus skriver:

...har sendt dig en pb.

Har svaret tilbage og tak

Anmeld

12. februar 2011

Rockertand

RESPEKT for dit valg, det var der mange, der kunne lære noget af.

Anmeld

12. februar 2011

Becks

Rockertand skriver:

RESPEKT for dit valg, det var der mange, der kunne lære noget af.

TAK - det betyder mere end du aner

Anmeld

12. februar 2011

AnneBJ

SÅ flot valg du har truffet!

Ønsker dig alt det bedste, og håber du kommer igennem med skindet på næsen, og får din drømmebaby inden alt for længe!

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

Du får lige et kæmpe kram fra mig af

Jeg ved godt hvordan det er, når ting fra fortiden vender tilbage. Det er meget vigtigt at man får det bearbejdet, så jeg forstår udemærket godt din beslutning. Jeg håber du snart får det bedre og at du med tiden får dit ønskebarn

Anmeld

12. februar 2011

Becks

AnneBJ skriver:

SÅ flot valg du har truffet!

Ønsker dig alt det bedste, og håber du kommer igennem med skindet på næsen, og får din drømmebaby inden alt for længe!

1000 tak

Anmeld

12. februar 2011

Becks

Carina1977 skriver:

Du får lige et kæmpe kram fra mig af

Jeg ved godt hvordan det er, når ting fra fortiden vender tilbage. Det er meget vigtigt at man får det bearbejdet, så jeg forstår udemærket godt din beslutning. Jeg håber du snart får det bedre og at du med tiden får dit ønskebarn

1000 tak, ja det håber jeg også.. Er sikker på jeg nok skal komme igennem det ogg at det ender med en lækker bebs i sidste ende

Anmeld

12. februar 2011

Happiness

Det er jeg ked af at høre søde! Men hvor er det flot og ansvarsfuldt af dig at du tager sådan en beslutning! Der skal meget til, du har jo sådan kæmpet for at nå hertil.

Et kæmpe kram til dig herfra! Du må sige hvis du får brug for at snakke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.