En lille opdatering igen;
Min mor ringede i går nat rundt til kollegaer og min moster, og fortalte at nu sad hun under et træ, og ville dø, og jeg ved ikke hvad. Min papfar og min søster kunne ikke finde hende, efter de havde søgt, og valgte at ringe 112 for 3. gang inden for en uge. Politiet valgte et sætte en stor eftersøgning i gang, og til sidst fandt man min mor, i sin bil, hvor hun valgte at låse den så politiet IKKE kunne komme ind. Min søster havde heldigvis en ekstra nøgle, og låste bilen op. Politiet sagde at hun SKULLE med på psykiatrisk skadestue, og hun nægtede selvføglelig. Inde i bilen fandt man 2 flasker Jægermeister, hvor den ene var tømt. Derudover kunne min søster og papfar ikke finde vores storeglas med hovedpinepiller.
De kom op på skadestuen, og der fik vi af vide at lægerne, at hun havde et meget stort alkohol problemet, som vi godt vidste, men at det havde stået på meget længere end vi vidste. Til sidst endte det med, at de ringede fra psykiatrisk afdeling, og fortalte min mor, at hvis hun ikke gik med til selv at indlægge sig, blev hun tvangsindlagt, for hun er virkelig psykisk syg. Hun gik selvfølgelig med til det selv, så hun kan forsøge at blive udskrevet allerede i dag. :/
... Min mor fylder 45 år i dag. FUCK hvor er det bare pisse lorte hårdt, ikke at kunne fejre hende, og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende. Jeg kan ikke besøge hende, og holde om hende. :/ Jeg kan intet. Og det er bare så pisse hårdt. :/
Anmeld