The slimpants

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

linemus

På opfordring kommer her et før og efter billede af moi.

Før-billedet er taget i sommeren, lige inden jeg blev gravid med Sofie. Siden er så røget godt og vel 10 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Lise

HOLD DA OP!!!! Shit manner du ser godt ud

Er det "bare" fordi i spiser råt mad nu?

Anmeld

12. februar 2011

Tut

piiiiiiifffftttttttttt - Hot mama

Anmeld

12. februar 2011

linemus

Taaark

Næh, de første kilo er røget efter fødsel, amning, ingen kød og masser af slik og kage, så der har jeg ikke lige den helt store logiske forklaring. De sidste kilo røg her i januar, da vi skulle prøve at være raw. Så det var jo en dejlig bonus, for det var slet ikke det, vi prøvede på. Vi er ikke helt rå mere, det er sådan lidt op og ned pt. og så vil vi prøve igen senere. Dog er al guf raw - det smager meget bedre og giver ingen blodsukkersvingninger.

Anmeld

12. februar 2011

Louise mortil4

for den Line hvor ser du godt ud, man skulle godt nok ikke tro du havde fået 4 unger med den krop.... du er sgu for smækker lækker

Anmeld

12. februar 2011

Susan1978

for helved Line.. du er så pisse lækker, ik at du ikke var det før.. du er sgu så charmerende, men man kan bare se at du stråler mere med den nye mindre krop. *smileyderpifter*

jeg er død midsundelig.  Jeg ville sådan ønske jeg kunne og virkelig havde rygrad.. her skal jeg kæmpe for at holde den (for meget) vægt jeg har nu.

jeg har ellers købt bogen der hedder Spis maven flad og var 100% kamp klar (mit største problem sidder på maven) men jeg arbejder nogle gange 10 timer eller mere om dagen, også må jeg indrømme at så orker jeg ikke specielle madplaner..

når nu du siger RAW guf, hvad er det så fx ? gode råd modtages gerne.

knus Susan som dog er blevet afhængig af mandler og mørk chokolade..  ( bedre end så meget andet  )

Anmeld

12. februar 2011

linemus

Susan1978 skriver:

for helved Line.. du er så pisse lækker, ik at du ikke var det før.. du er sgu så charmerende, men man kan bare se at du stråler mere med den nye mindre krop. *smileyderpifter*

jeg er død midsundelig.  Jeg ville sådan ønske jeg kunne og virkelig havde rygrad.. her skal jeg kæmpe for at holde den (for meget) vægt jeg har nu.

jeg har ellers købt bogen der hedder Spis maven flad og var 100% kamp klar (mit største problem sidder på maven) men jeg arbejder nogle gange 10 timer eller mere om dagen, også må jeg indrømme at så orker jeg ikke specielle madplaner..

når nu du siger RAW guf, hvad er det så fx ? gode råd modtages gerne.

knus Susan som dog er blevet afhængig af mandler og mørk chokolade..  ( bedre end så meget andet  )

Tak, Susan

Jeg kan godt forstå, du har svært ved det, når du arbejder så meget. Jeg går hjemme på barsel og blev helt stresset over alt det mad, jeg skulle lave hele tiden Vi fulgte først en 14-dages plan, men opskrifter var alle så omstændige både til frokost og til aften, så jeg løb sur i det.

Hvad med at starte med kun at spise frugt til morgenmad? Det har vi gjort det sidste halve år mindst. Som mellemmåltider spiser jeg blandede nødder og rosiner/tørret frugt. Det er nemt at have med i en bøtte på arbejde.

Ang. raw guf, så prøv at læse denne tråd - der skriver jeg lidt om det, og der er lidt opskrifter: https://www.baby.dk/debat/87568pi1/moedre-juli/line mus--raw-spoergsmaal-.aspx

Knus Line

Anmeld

12. februar 2011

linemus

Louise mortil4 skriver:

for den Line hvor ser du godt ud, man skulle godt nok ikke tro du havde fået 4 unger med den krop.... du er sgu for smækker lækker

Tak, ML

Anmeld

13. februar 2011

Lise

linemus skriver:

Hvad med at starte med kun at spise frugt til morgenmad? Det har vi gjort det sidste halve år mindst. Som mellemmåltider spiser jeg blandede nødder og rosiner/tørret frugt. Det er nemt at have med i en bøtte på arbejde.

Jeg har prøvet kun at spise frugt til morgenmad, men jeg bliver ekstremt hurtigt så forbandet sulten igen  Og helt tummelumsk!

Anmeld

13. februar 2011

Siber

linemus skriver:

På opfordring kommer her et før og efter billede af moi.

Før-billedet er taget i sommeren, lige inden jeg blev gravid med Sofie. Siden er så røget godt og vel 10 kg.

wwwaaaauuuuu Line, pift pifttttttt

Jeg kan se der er håb forude for mig, så NU skal jeg tage mig sammen. Det gik egentlig i den rigtige retning, men efter den sidste operation er det som om jeg er hævet op igen.

Nu skal såret lige hele, også er jeg klar på træning, men NU fra i dag står den på sund mad!!!

Knus Siber

ps den der bananis er fantastisk!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.