The slimpants

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

birgittemarie

HOLD NU OP!!! WAUUUUUUW, hvor ser du godt ud! 4 børn og to af dem i tvillingemaven... Det fatter jeg slet ikke!!! Hold da op, hvor ser du bare... 20 ud! På den helt slim måde altså! Waaaaauw!

Knus B... Waaaauuuuuw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Monica

Hold da kæææ.. hvor ser du bare godt ud... Bare det var mig der kunne passe noget af det tøj der aldrig er blevet brugt... Men arbejder på sagen...

Anmeld

13. februar 2011

Marco2

Neeiii Line. Hvor er du da lækker. Hvem drømmer ikke om at få/ha' sådan en krop efter et par fødsler?? Men jeg har rygrad som vådt bølgepap. 

AG

Anmeld

13. februar 2011

..

Hold da ferie - hvor er du bare lækker!!

Det er da en helt vild forskel på før og efterbilledet - respekt til dig!!

Anmeld

13. februar 2011

Grynt

Lækker dame  Det har du virkelig gort godt, tillykke meddin nye smækre figur!!

Anmeld

13. februar 2011

Astrid P

Wauw, Line... Jeg erklærer mig enig og istemmer koret: DU ER LÆX!

Jeg venter stadig med spænding på at høre om jeres mad-rejse fra almindeligt usunde danskere til sunde og halv-rå fornuftsspisere!

KH Astrid

Anmeld

14. februar 2011

linemus

Lise skriver:

Jeg har prøvet kun at spise frugt til morgenmad, men jeg bliver ekstremt hurtigt så forbandet sulten igen  Og helt tummelumsk!

Så skal du bare spise noget mere Og måske skal der lige lidt tilvænning til, for det ligger jo ikke så tungt, som så meget andet.

Anmeld

14. februar 2011

linemus

Siber skriver:

wwwaaaauuuuu Line, pift pifttttttt

Jeg kan se der er håb forude for mig, så NU skal jeg tage mig sammen. Det gik egentlig i den rigtige retning, men efter den sidste operation er det som om jeg er hævet op igen.

Nu skal såret lige hele, også er jeg klar på træning, men NU fra i dag står den på sund mad!!!

Knus Siber

ps den der bananis er fantastisk!!!!!

Tak Siber

Ja, isen er bare lækker, ik' Og så kan den varieres med alle mulige slags bær eller andre frosne frugter. Jeg tror, mange/bananis er rigtig godt. Mine unger elsker bananisen, og så får de bare lov at spise løs med god samvittighed. Ren win win

Anmeld

14. februar 2011

linemus

Åårh tak, søde piger Det booster lige selvtilliden 50% ekstra med alle jeres søde kommentarer.

Det sjove er jo, at jeg slet ikke har været på kur. Vi har lagt kosten om og prøvet noget nyt for sjov - det hele for sundhedens skyld. Og så er kiloene bare raslet af i svinget

Anmeld

14. februar 2011

linemus

Astrid P skriver:

Wauw, Line... Jeg erklærer mig enig og istemmer koret: DU ER LÆX!

Jeg venter stadig med spænding på at høre om jeres mad-rejse fra almindeligt usunde danskere til sunde og halv-rå fornuftsspisere!

KH Astrid

Tak, Asser

Det kommer! Snart! Nu må jeg hellere hente børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.