Secrets skriver:
Synes også klart man skal lytte til det, som man selv ved! Jeg ved jo også, at jeg umuligt kan være 5+6 pga. mit testtidspunkt, men det kommer jo også an på millimeter, og det kan jo være stort set umuligt at måle på sådan en lille plet
Man ved det nok meget bedre til NF! Så jeg synes bare du skal blive ved med at lytte til det du selv ved, og bare nyde totalt meget at du er længere henne end mig! Haha! Skal helt klart følge dig. Ansøger dig lige om venskab, hvis det er ok?
Ja det er jo lige det... Og ja forhåbentlig kan tingene siges noget mere præcist til NF.. 
Ja nemlig, er da ingen grund til at gå og regne med noget man ved er forkert og at man så til NF alligevel bare bliver rykket tilbage til hvor man var hehe..
Hehe hvad er det 10 dage, du skal nok se, det passer ca. med jeg går 10 dage over termin eller du føder 10 dage før(eller vi mødes på midten 5 dage før og efter), forskellen er jo i virkeligheden ret minimal hehe.. 
Hehe det er helt okay, jeg godkender dig da lige hvis jeg kan finde din anmodning.. 
Så kan vi jo følges ad i vores graviditet og komme med masser af dejlige updates!! 
Kram
Anmeld