Update på tryghedsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Haha - tror du vi skal have tvillinger - den lille guldklump på dit scanningsbillede og den lille guldklump på mit scanningsbillede ligner hinanden heeeelt vildt

ahaha Hvem ved! Det kunne da være pænt freaky 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

ahaha Hvem ved! Det kunne da være pænt freaky 

Jaaa... Hehe...

Ej, er så glad for det gik helt perfekt i dag - bliver spændende at se, hvornår terminen er til NF

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Ej uuups! Jeg har placeret emnet forkert Jeg ledte efter emnet "scanninger", da jeg oprettede det men fandt det ikke. Havde ikke set der var emnet "ultralydsscanninger". Pinligt! 

Anmeld

12. februar 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Synes også klart man skal lytte til det, som man selv ved! Jeg ved jo også, at jeg umuligt kan være 5+6 pga. mit testtidspunkt, men det kommer jo også an på millimeter, og det kan jo være stort set umuligt at måle på sådan en lille plet Man ved det nok meget bedre til NF! Så jeg synes bare du skal blive ved med at lytte til det du selv ved, og bare nyde totalt meget at du er længere henne end mig! Haha! Skal helt klart følge dig. Ansøger dig lige om venskab, hvis det er ok?

Ja det er jo lige det... Og ja forhåbentlig kan tingene siges noget mere præcist til NF..

Ja nemlig, er da ingen grund til at gå og regne med noget man ved er forkert og at man så til NF alligevel bare bliver rykket tilbage til hvor man var hehe..

Hehe hvad er det 10 dage, du skal nok se, det passer ca. med jeg går 10 dage over termin eller du føder 10 dage før(eller vi mødes på midten 5 dage før og efter), forskellen er jo i virkeligheden ret minimal hehe..

Hehe det er helt okay, jeg godkender dig da lige hvis jeg kan finde din anmodning..

Så kan vi jo følges ad i vores graviditet og komme med masser af dejlige updates!!

Kram

Anmeld

12. februar 2011

Frejsmor

Kunne så ikke lige se din anmodning, så jeg har i stedet anmodet om dit venskab...

Anmeld

12. februar 2011

Ellim

Ej hvor spændende - dejligt at i kunne se det lille hjerte..

Glæder mig til at følge med hele vejen KNUS herfra og god weekend

Anmeld

12. februar 2011

Magsen

iiih hvor lyder det godt !!

Årrh, bliver spændende at se og høre hvem du er

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

12. februar 2011

Laulund87

Nååårh en sød lille "ært" der gemmer sig derinde

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Ja det er jo lige det... Og ja forhåbentlig kan tingene siges noget mere præcist til NF..

Ja nemlig, er da ingen grund til at gå og regne med noget man ved er forkert og at man så til NF alligevel bare bliver rykket tilbage til hvor man var hehe..

Hehe hvad er det 10 dage, du skal nok se, det passer ca. med jeg går 10 dage over termin eller du føder 10 dage før(eller vi mødes på midten 5 dage før og efter), forskellen er jo i virkeligheden ret minimal hehe..

Hehe det er helt okay, jeg godkender dig da lige hvis jeg kan finde din anmodning..

Så kan vi jo følges ad i vores graviditet og komme med masser af dejlige updates!!

Kram

Jeg vil også sige, hellere tage det mindste tal og så risikere at blive rykket frem end omvendt Men på en måde er det fint nok at jeg blev rykket tilbage, for jeg havde termin dagen efter kærestens fødselsdag, så jo længere vi kan komme fra hans dag jo bedre

Men det kunne da være ret pudsigt hvis vi fødte ca. samme tid

Ja, jeg glemte så lige at ansøge efter jeg havde skrevet det, det er typisk mig, men jeg har godkendt din anmodning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.