Secrets skriver:
Man bliver nemlig noget mere rolig! Og tillykke!! Så har vi begge haft en god dag
Snyd du blev sat frem
Jeg synes i forvejen tiden SLÆBER sig afsted, og var glad for at nå 7+0, så jeg blev noget ærgerlig da hun sagde mellem 5+6 og 6+4. For pokker da
Hun sagde, at havde jeg kommet i tirsdags (som hun først havde tilbudt) var det ikke sikkert hjertet var begyndt at slå endnu, så godt vi ventede!
Jamen det var nemlig det! Det gav ikke rigtig mening hun satte mig tilbage i tid, og så gav mig en tidligere termin
Godt man selv ved lidt om det, ellers var man da blevet rundt på gulvet. Hehe 
Tillykke med det lille hjerteblink!
Ja lige præcis!! Ja så bliver dagen bare ikke bedre når man har set at den lille har det godt.. 
Hehe jeg tror nu ikke på hende, jeg ved hvornår jeg har haft ægløsning, og den har ikke ligget på 14dage men lidt senere, ellers var det ikke fysisk muligt jeg kunne være gravid eftersom jeg og kæresten ikke sexede i ca. 14dage før, jeg var nemlig på juleferie hos mine forældre i Jylland.. Hun sagde så også at scanningsmålingerne stadig var noget usikre på det her tidspunkt, og de små vokser jo heller ikke præcist ligemeget, det er jo bare gennemsnits mål man regner efter, så i mine øjne er der ikke en pind der har forandret sig jeg har stadig termin d. 26/9..
Men jeg kan nu godt forstå dig, er jo rigtig træls at blive sat tilbage, jeg synes også bare tiden snegler sig afsted og helt 100% rolig er jeg nu stadig ikke, jeg glæder mig bare til den nf, som jeg synes ligger så langt ude i fremtiden.. 
Er godt I tog derind i dag og ikke i tirsdags, puha en forskrækkelse I kunne have fået jer hvis hjertet ikke blinkede på skærmen endnu..
Hehe ja det er generelt en god ting lige at sætte sig ind i tingene, for det er ikke altid lige at læger og sygeplejesker og diverse altid for forklaret dig helt tilstrækkeligt, de kan jo også have en lidt dårlig dag hehe...
Tusind tak og i lige måde, glæder mig til at følge dig igennem det hele, vi er jo ikke så langt fra hinanden selvom vi lige præcis falder i hver vores kvartal..