Update på tryghedsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Frøken J.

mybaby-girl skriver:

Ej, hvor dejligt søjde

Glæder mig til på mandag, bliver skønt at vide hvem du er

Ja, hvem mon jeg er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Jeg tror hun er en mand  

ej pjaaaaat

Men yeps jeg er godt nok også spændt på at se, hvilken tingest hun er  

Er i virkeligheden en gammel dame på 80, som har fået held med at blive gravid. Haha

Anmeld

12. februar 2011

mybaby-girl

Secrets skriver:

Ja, hvem mon jeg er? 

HIHI ! Jaa, det er jo lige det .....

Anmeld

12. februar 2011

mybaby-girl

Carina1977 skriver:

Jeg tror hun er en mand  

ej pjaaaaat

Men yeps jeg er godt nok også spændt på at se, hvilken tingest hun er  

Hehe, jaa Det bliver helt spændende ..

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Er i virkeligheden en gammel dame på 80, som har fået held med at blive gravid. Haha

Hold da op.....så er det jo ren kuvøseguf du har fået fat i  

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Hold da op.....så er det jo ren kuvøseguf du har fået fat i  

I know! Max nice scoring!

Anmeld

12. februar 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Man bliver nemlig noget mere rolig! Og tillykke!! Så har vi begge haft en god dag Snyd du blev sat frem Jeg synes i forvejen tiden SLÆBER sig afsted, og var glad for at nå 7+0, så jeg blev noget ærgerlig da hun sagde mellem 5+6 og 6+4. For pokker da Hun sagde, at havde jeg kommet i tirsdags (som hun først havde tilbudt) var det ikke sikkert hjertet var begyndt at slå endnu, så godt vi ventede!

Jamen det var nemlig det! Det gav ikke rigtig mening hun satte mig tilbage i tid, og så gav mig en tidligere termin Godt man selv ved lidt om det, ellers var man da blevet rundt på gulvet. Hehe

Tillykke med det lille hjerteblink!

Ja lige præcis!! Ja så bliver dagen bare ikke bedre når man har set at den lille har det godt..

Hehe jeg tror nu ikke på hende, jeg ved hvornår jeg har haft ægløsning, og den har ikke ligget på 14dage men lidt senere, ellers var det ikke fysisk muligt jeg kunne være gravid eftersom jeg og kæresten ikke sexede i ca. 14dage før, jeg var nemlig på juleferie hos mine forældre i Jylland.. Hun sagde så også at scanningsmålingerne stadig var noget usikre på det her tidspunkt, og de små vokser jo heller ikke præcist ligemeget, det er jo bare gennemsnits mål man regner efter, så i mine øjne er der ikke en pind der har forandret sig jeg har stadig termin d. 26/9..

Men jeg kan nu godt forstå dig, er jo rigtig træls at blive sat tilbage, jeg synes også bare tiden snegler sig afsted og helt 100% rolig er jeg nu stadig ikke, jeg glæder mig bare til den nf, som jeg synes ligger så langt ude i fremtiden..

Er godt I tog derind i dag og ikke i tirsdags, puha en forskrækkelse I kunne have fået jer hvis hjertet ikke blinkede på skærmen endnu..

Hehe ja det er generelt en god ting lige at sætte sig ind i tingene, for det er ikke altid lige at læger og sygeplejesker og diverse altid for forklaret dig helt tilstrækkeligt, de kan jo også have en lidt dårlig dag hehe...

Tusind tak og i lige måde, glæder mig til at følge dig igennem det hele, vi er jo ikke så langt fra hinanden selvom vi lige præcis falder i hver vores kvartal..

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

I know! Max nice scoring!

Men bortset fra det, så tror jeg nok jeg ville få et chok, hvis du viste et billede af dig selv, som en rynket 80-årig haha

Ej det bliver spændende på mandag........bliver rart at vide hvem du er

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Haha - tror du vi skal have tvillinger - den lille guldklump på dit scanningsbillede og den lille guldklump på mit scanningsbillede ligner hinanden heeeelt vildt

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Ja lige præcis!! Ja så bliver dagen bare ikke bedre når man har set at den lille har det godt..

Hehe jeg tror nu ikke på hende, jeg ved hvornår jeg har haft ægløsning, og den har ikke ligget på 14dage men lidt senere, ellers var det ikke fysisk muligt jeg kunne være gravid eftersom jeg og kæresten ikke sexede i ca. 14dage før, jeg var nemlig på juleferie hos mine forældre i Jylland.. Hun sagde så også at scanningsmålingerne stadig var noget usikre på det her tidspunkt, og de små vokser jo heller ikke præcist ligemeget, det er jo bare gennemsnits mål man regner efter, så i mine øjne er der ikke en pind der har forandret sig jeg har stadig termin d. 26/9..

Men jeg kan nu godt forstå dig, er jo rigtig træls at blive sat tilbage, jeg synes også bare tiden snegler sig afsted og helt 100% rolig er jeg nu stadig ikke, jeg glæder mig bare til den nf, som jeg synes ligger så langt ude i fremtiden..

Er godt I tog derind i dag og ikke i tirsdags, puha en forskrækkelse I kunne have fået jer hvis hjertet ikke blinkede på skærmen endnu..

Hehe ja det er generelt en god ting lige at sætte sig ind i tingene, for det er ikke altid lige at læger og sygeplejesker og diverse altid for forklaret dig helt tilstrækkeligt, de kan jo også have en lidt dårlig dag hehe...

Tusind tak og i lige måde, glæder mig til at følge dig igennem det hele, vi er jo ikke så langt fra hinanden selvom vi lige præcis falder i hver vores kvartal..

Synes også klart man skal lytte til det, som man selv ved! Jeg ved jo også, at jeg umuligt kan være 5+6 pga. mit testtidspunkt, men det kommer jo også an på millimeter, og det kan jo være stort set umuligt at måle på sådan en lille plet Man ved det nok meget bedre til NF! Så jeg synes bare du skal blive ved med at lytte til det du selv ved, og bare nyde totalt meget at du er længere henne end mig! Haha! Skal helt klart følge dig. Ansøger dig lige om venskab, hvis det er ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.