er det for tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

okay(:

jeg er så helt anderledes, ville ku aflevere albert hvis ha var glad og tilfreds, men man er jo så forskellige. og albert har haft det svært i starten med tryghed og var ikke klar før for en måned siden, men jeg ville heller ike hve andre til at give ham flaske før han var over 3 mdr da det siges det ikke er sundt for børene at andre end dens forældre giver barnet mad før barnet er mere end 3 mdr(; men også bare noget jeg har hørt, og jjo også bare mig i en papkasse hih

De tilbød det så selv, men det var kun fordi at det var så syndt for ham at han bare skreg lungerne af sig selv. Han kunne slet ikke sove fordi han havde så ondt i sin lille mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

De tilbød det så selv, men det var kun fordi at det var så syndt for ham at han bare skreg lungerne af sig selv. Han kunne slet ikke sove fordi han havde så ondt i sin lille mave.

holdte han med at skrige da han kom der hen?

Anmeld

11. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

holdte han med at skrige da han kom der hen?

Ja, men det var fordi de havde nutramigen derovre, og så fik han jo det at spise. Så købte vi det også selv igen og siden har der ikke været noget. Nu har vi fået den bevillingen til mælken så vi giver kun 43 kr.- i stedet for 215 kr.-

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Ja, men det var fordi de havde nutramigen derovre, og så fik han jo det at spise. Så købte vi det også selv igen og siden har der ikke været noget. Nu har vi fået den bevillingen til mælken så vi giver kun 43 kr.- i stedet for 215 kr.-

okay(;

det var billigt

Anmeld

11. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

okay(;

det var billigt

Ja, det er fordi det går igennem kommunen i stedet for apoteket.

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Ja, det er fordi det går igennem kommunen i stedet for apoteket.

okay(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.