er det for tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Lolli

Alberts/ skriver:

det mi mor der har presset lidt på for at jeg skal ud, har sagt nej til at komme ud 14 gange, så nu må jeg hellere

Klog mor du har. Bare se at komme ud til tøserne. Tro mig - du føler dig som et nyt menneske bagefter. Du vil sikkert føle dig som den ondeste mor imens du er væk, men det er bare så rart at være lidt sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Alberts/

DK skriver:

Det ville det ikke være for mig!

Men det er jo DIG der skal mærke efter i maven om du er klar! Din lille basse opdager sikkert ikke du er væk, især ikke hvis han skal passes af en han kender godt! Jeg havde haft Kirstine passet da hun var 5 mdr. gammel uden problemer. -Jeg malkede ud så der var masser af mælk på lager, og så nød jeg en aften med Ditte-tid af og til!

Men det er kun dig der ved om i/du er klar!

jeg ved ikke om jeg er klar, jeg har ikke prøvet det før, og kan jo altid tage hjem igen,

han er flaske barn så intet problem med mad,

men vil prøve,

havde bare fået nogle negative reaktion på at jeg skulle ud og spise med nogle veninder og så i biffen bagefter så begyndte at tvivle

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Lolli skriver:

Klog mor du har. Bare se at komme ud til tøserne. Tro mig - du føler dig som et nyt menneske bagefter. Du vil sikkert føle dig som den ondeste mor imens du er væk, men det er bare så rart at være lidt sig selv.

sagde min læge også da jeg var der nede og få ham stukket sagde jeg skulle ud på mandag og var i tvivl, og hun sagde at jeg bare skulle se og komme afsted,

er ikke i tvivl om min mor ka klare mosten hun har haft 6 børn så mon ikke hun klare det hihi han er også van til hende, og plejer ikke at opdage når jeg går en halv times tid, men opdager altid når jeg kommer hih

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

morethanperfect skriver:

Ta ud og hyg dig 

det vil jeg gøre så(:

Anmeld

11. februar 2011

Lolli

Alberts/ skriver:

sagde min læge også da jeg var der nede og få ham stukket sagde jeg skulle ud på mandag og var i tvivl, og hun sagde at jeg bare skulle se og komme afsted,

er ikke i tvivl om min mor ka klare mosten hun har haft 6 børn så mon ikke hun klare det hihi han er også van til hende, og plejer ikke at opdage når jeg går en halv times tid, men opdager altid når jeg kommer hih

Ja, mon ikke hun ved hvad hun har med at gøre.

Glæder mig til at høre om din aften.

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Lolli skriver:

Ja, mon ikke hun ved hvad hun har med at gøre.

Glæder mig til at høre om din aften.

jo forhåbenligt da hihi(; regner jeg stærkt med

Anmeld

11. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

at få min søn passet, han blev født de 4 september og er jo så 5 måneder og 7 dage gammel,

jeg skal på mandag til tøsehygge fra omkrig klokken 15 til om afte ved en 22 måske 23 tiden, han sover normalt klokken 18, 18:30 tiden, og han er meget tryg ved min mor som jo skal passe ham

men kommer til at tænke på om det er for tidligt, begynder ærlig talt at føle mig som en dum spasser mor, han er jo min lille dreng,

så er det for tidligt?

Benjamin er kun 6 uger gammel, og Kristians forældre har allerede passet ham to nætter. Synes selv det var lidt svært at skulle få ham passet, men bagefter var det egentligt rart nok.

(Han kunne ikke tåle allomin 1, så derfor skreg han meget)

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Benjamin er kun 6 uger gammel, og Kristians forældre har allerede passet ham to nætter. Synes selv det var lidt svært at skulle få ham passet, men bagefter var det egentligt rart nok.

(Han kunne ikke tåle allomin 1, så derfor skreg han meget)

har slet ikke kune få mig selv til det endnu, da je syntes han var ALT for lille,

men nu ´tror jeg det er ved at være tid,,

Anmeld

11. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

har slet ikke kune få mig selv til det endnu, da je syntes han var ALT for lille,

men nu ´tror jeg det er ved at være tid,,

Det følte jeg også. Men Benjamin skreg og skreg fordi han havde ondt i sin lille mave, men det vidste vi bare ikke. Så derfor tog hans forældre ham. Men nu er vi gået tilbage til nutramigen og så har der ikke været noget siden. Self. skriger han engang imellem, men det er bare fordi han er overtræt og har svært ved at overgive sig til søvnen. Men efter de har passet ham synes jeg bare det er guld værd, ellers havde vi aldrig fundet ud af at han ikke kunne tåle det andet mælk.

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Det følte jeg også. Men Benjamin skreg og skreg fordi han havde ondt i sin lille mave, men det vidste vi bare ikke. Så derfor tog hans forældre ham. Men nu er vi gået tilbage til nutramigen og så har der ikke været noget siden. Self. skriger han engang imellem, men det er bare fordi han er overtræt og har svært ved at overgive sig til søvnen. Men efter de har passet ham synes jeg bare det er guld værd, ellers havde vi aldrig fundet ud af at han ikke kunne tåle det andet mælk.

okay(:

jeg er så helt anderledes, ville ku aflevere albert hvis ha var glad og tilfreds, men man er jo så forskellige. og albert har haft det svært i starten med tryghed og var ikke klar før for en måned siden, men jeg ville heller ike hve andre til at give ham flaske før han var over 3 mdr da det siges det ikke er sundt for børene at andre end dens forældre giver barnet mad før barnet er mere end 3 mdr(; men også bare noget jeg har hørt, og jjo også bare mig i en papkasse hih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.