er det for tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Alberts/

at få min søn passet, han blev født de 4 september og er jo så 5 måneder og 7 dage gammel,

jeg skal på mandag til tøsehygge fra omkrig klokken 15 til om afte ved en 22 måske 23 tiden, han sover normalt klokken 18, 18:30 tiden, og han er meget tryg ved min mor som jo skal passe ham

men kommer til at tænke på om det er for tidligt, begynder ærlig talt at føle mig som en dum spasser mor, han er jo min lille dreng,

så er det for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

morethanperfect

Alberts/ skriver:

at få min søn passet, han blev født de 4 september og er jo så 5 måneder og 7 dage gammel,

jeg skal på mandag til tøsehygge fra omkrig klokken 15 til om afte ved en 22 måske 23 tiden, han sover normalt klokken 18, 18:30 tiden, og han er meget tryg ved min mor som jo skal passe ham

men kommer til at tænke på om det er for tidligt, begynder ærlig talt at føle mig som en dum spasser mor, han er jo min lille dreng,

så er det for tidligt?

Jeg fik min søn passet tre timer allerede da han var en måned for at vi kunne få lidt søvn

Har fået ham passet nogle gange efterhånden og han er 3 en halv måned .. Syns du skal følge din fornemmelse for hvad DU helst vil , og hvor tryk han er ved andre .

Man skal ud , også selvom man lige er blevet mor . Jeg kan ikke se noget forkert i det

Anmeld

11. februar 2011

Lolli

Alberts/ skriver:

så er det for tidligt?

Øh... min datter blev passet i 3 timer i lørdags, da mig og manden var ude at spise. Der var hun 7,5 uge gammel.

Jeg ville da bare se at komme afsted. Den sag kan din mor da sagtens klare.

Anmeld

11. februar 2011

Lolli

Lolli skriver:

Øh... min datter blev passet i 3 timer i lørdags, da mig og manden var ude at spise. Der var hun 7,5 uge gammel.

6½ uge gammel - ups.

Anmeld

11. februar 2011

LRJ

så er det for tidligt?

Nej da Min datter blev passet da hun var 6 uger i 4 timer og en hel nat ved farmor første gang da hun var 4 mdr ( fra 16-10 ) hvor mig og kæresten var i byen  

Så tag du ud og hyg dig 

Anmeld

11. februar 2011

DK

Det ville det ikke være for mig!

Men det er jo DIG der skal mærke efter i maven om du er klar! Din lille basse opdager sikkert ikke du er væk, især ikke hvis han skal passes af en han kender godt! Jeg havde haft Kirstine passet da hun var 5 mdr. gammel uden problemer. -Jeg malkede ud så der var masser af mælk på lager, og så nød jeg en aften med Ditte-tid af og til!

Men det er kun dig der ved om i/du er klar!

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

morethanperfect skriver:

Jeg fik min søn passet tre timer allerede da han var en måned for at vi kunne få lidt søvn

Har fået ham passet nogle gange efterhånden og han er 3 en halv måned .. Syns du skal følge din fornemmelse for hvad DU helst vil , og hvor tryk han er ved andre .

Man skal ud , også selvom man lige er blevet mor . Jeg kan ikke se noget forkert i det

okay helt rat at hører hihi

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Lolli skriver:

det mi mor der har presset lidt på for at jeg skal ud, har sagt nej til at komme ud 14 gange, så nu må jeg hellere

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Lone H. skriver:

Nej da Min datter blev passet da hun var 6 uger i 4 timer og en hel nat ved farmor første gang da hun var 4 mdr ( fra 16-10 ) hvor mig og kæresten var i byen  

Så tag du ud og hyg dig 

okay så kan jeg jo sagtens

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Alberts/ skriver:

okay helt rat at hører hihi

Ta ud og hyg dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.