Ser I: De unge mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

Rasmine

[citat]Møøh, den er lidt svær den her... Selvfølgelig skal tonen herinde være sober, det er jeg fuldstændigt enig med dig i, Mette. Samtidigt må man vel også regne med, at når man melder sig frivilligt til at vise sit privatliv frem på landsdækkende TV, ja - så har folk en mening om én... Men denne mening kan man jo så diskutere med andre under private former, i stedet for at gøre det på et åbent forum som dette! For ja, tænk nu hvis det var din kusine eller veninde, det ville da være super-fesent... KH Astrid, stor tilhænger af netikette OG superfan af D.U.M[/citat] TAK, Astrid. Og ja, de har selv valgt at blive "offentlige" personer. Men de har ikke selv valgt at blive kaldt dumme, især ikke i et offentligt forum (Er det 20. gang idag jeg bruget de ord: offentligt forum) ;) Og nej, de er ikke kusiner, søstre, bekendte eller noget i den stil, men det ku de jo ha' været. Det et lille land jo. Nå, så kom jeg lige lidt ned fra det røde felt igen, var godt nok oppe at ringe, fordi folk kun er til spas disse dage, og ikke deltager i de alvorlige debatter. Mette - nok ikke helt på toppen, for normalt ville jeg ikke gå sådan AMOK! :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Honningblomst

[citat] [citat]Møøh, den er lidt svær den her... Selvfølgelig skal tonen herinde være sober, det er jeg fuldstændigt enig med dig i, Mette. Samtidigt må man vel også regne med, at når man melder sig frivilligt til at vise sit privatliv frem på landsdækkende TV, ja - så har folk en mening om én... Men denne mening kan man jo så diskutere med andre under private former, i stedet for at gøre det på et åbent forum som dette! For ja, tænk nu hvis det var din kusine eller veninde, det ville da være super-fesent... KH Astrid, stor tilhænger af netikette OG superfan af D.U.M[/citat] TAK, Astrid. Og ja, de har selv valgt at blive "offentlige" personer. Men de har ikke selv valgt at blive kaldt dumme, især ikke i et offentligt forum (Er det 20. gang idag jeg bruget de ord: offentligt forum) ;) Og nej, de er ikke kusiner, søstre, bekendte eller noget i den stil, men det ku de jo ha' været. Det et lille land jo. Nå, så kom jeg lige lidt ned fra det røde felt igen, var godt nok oppe at ringe, fordi folk kun er til spas disse dage, og ikke deltager i de alvorlige debatter. Mette - nok ikke helt på toppen, for normalt ville jeg ikke gå sådan AMOK! :$ [/citat] Ej, Mette, ville du gå amok over det...hmm, jeg kan nu ikke hidse mig op, men vælger bare selv at lade være med at indgå i sådanne debatter. Tænker altid på hvordan jeg SELV ville fremstå hvis jeg begyndte at dømme andre på det plan.;) God dag...

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Tak Eva, ilm.
Normalt ville jeg nok bare tænke: ej, det kan de ikke tillade sig at sige, og så lade den ligge.
(har lige været syg, så min undskyldning over min "nærtagethed" må udspringe derfra) :$

Men min helt klare holdning er nu engang, at der skal være en god tone.
Og i og med at dette er et nystartet forum, synes jeg der én gang for alle skal ridses op for hvordan tonen er herinde.
Jeg befinder mig fint her, der er kræset for detaljerne, og admin. er selv med på nyt, to-do ting osv.
Hvor mange steder finder man et site, som er sådan?
Derfor synes jeg det ville være synd, hvis Baby.dk ville få et rygte som nogle af de "andre slemme steder"!?

Anmeld

22. februar 2008

Mie A

Nej jeg kender ikke June personligt, men er medlem er ungmor.dk, der holder de fleste af dem der har været med i programmet til.

KÆMPE D.U.M-FAN HÉR!!! :D Loooooove it (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Hvad sker der med at June ikke er sammen med Hans-Christian mere? Jeg elskede dem...elskede dem sammen - de var skønne!!! Og Mie; hvor dælen ved du det fra? Kender du June personligt??? 8D

Ellers er jeg ret vild med Malou Stella, Bente, og naturligvis Christina fra Amager...altså, de har givet mig mange gode øjeblikke :P Jeg føler mig som et bedre menneske i deres selskab (var det for groft Bacon?)

Lise - som gik glip af de nye afsnit i denne uge, da mine forældre, som jeg besøger i denne uge ikke har styr på hvor kanal 4 gemmer sig (hvordan kan man undvære kanal 4??? (Bonde søger brud, single-liv, de unge mødre....og al mulig andet Kaare Sand den fabelagtige reporter har lavet)

Anmeld

22. februar 2008

Doktor Doolittle

Mebach skriver:

Tak Eva, ilm.
Normalt ville jeg nok bare tænke: ej, det kan de ikke tillade sig at sige, og så lade den ligge.
(har lige været syg, så min undskyldning over min "nærtagethed" må udspringe derfra) :$

Og i og med at dette er et nystartet forum, synes jeg der én gang for alle skal ridses op for hvordan tonen er herinde.
Jeg befinder mig fint her, der er kræset for detaljerne, og admin. er selv med på nyt, to-do ting osv.
Derfor synes jeg det ville være synd, hvis Baby.dk ville få et rygte som nogle af de "andre slemme steder"!?

Jeg synes også vi skal værne om den gode tone :) Jeg eeeeeeeeeeeeeelllsker dét her forum (L)(L)(L)(L)(L) og synes vi alle skal gøre ALT hvad vi kan for at bevare den gode tone.
Helt generelt, i cyberspace såvel som IRL har jeg den regel med mig selv, at jeg forsøger aldrig at sige noget, jeg ikke ville kunne sige til personens eget ansigt :D Det føles rigtigt for mig.

Knus fra hellige Tina :P

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Tak Eva, ilm.

Er da helt enig i at stedet skal være et rart sted og det må vi så være et godt eksempel på,;) men da vi alle er forskellige, så har vi jo også forskellige referancerammer i forhold til hvordan man udtaler sig og i det hele taget opfører sig, så ensrettethed er jo nok svært og hvem har så ret i hvad der er god opførsel...*S*
Men er enig med dig...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.