[citat]
[citat]Møøh, den er lidt svær den her... Selvfølgelig skal tonen herinde være sober, det er jeg fuldstændigt enig med dig i, Mette. Samtidigt må man vel også regne med, at når man melder sig frivilligt til at vise sit privatliv frem på landsdækkende TV, ja - så har folk en mening om én... Men denne mening kan man jo så diskutere med andre under private former, i stedet for at gøre det på et åbent forum som dette! For ja, tænk nu hvis det var din kusine eller veninde, det ville da være super-fesent...
KH Astrid, stor tilhænger af netikette OG superfan af D.U.M[/citat]
TAK, Astrid.
Og ja, de har selv valgt at blive "offentlige" personer.
Men de har ikke selv valgt at blive kaldt dumme, især ikke i et offentligt forum
(Er det 20. gang idag jeg bruget de ord: offentligt forum) ;)
Og nej, de er ikke kusiner, søstre, bekendte eller noget i den stil, men det ku de jo ha' været. Det et lille land jo.
Nå, så kom jeg lige lidt ned fra det røde felt igen, var godt nok oppe at ringe, fordi folk kun er til spas disse dage, og ikke deltager i de alvorlige debatter.
Mette - nok ikke helt på toppen, for normalt ville jeg ikke gå sådan AMOK! :$
[/citat]
Ej, Mette, ville du gå amok over det...hmm, jeg kan nu ikke hidse mig op, men vælger bare selv at lade være med at indgå i sådanne debatter. Tænker altid på hvordan jeg SELV ville fremstå hvis jeg begyndte at dømme andre på det plan.;)
God dag...
Anmeld