Ser I: De unge mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

Mie A

Savner June!
Hende kunne man da kun blive glad af at se på!

Klasse kommentar med kattekillingen der havde diarre!
"Du er dens mor Hans-Kristian! Slik dens røv Hans-Kristian!"
(Var det ikke det han hed? Lider jo lidt af ammehjerne! :))

June kommer desværre ikke med i flere afsnít - hun er heller ikke sammen med Hans-Kristian mere, men med Jan, som hun lige har fået en lille pige med.

Mie - som også synes at June var dejlig underholdende :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Lise

KÆMPE D.U.M-FAN HÉR!!! :D Loooooove it (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Hvad sker der med at June ikke er sammen med Hans-Christian mere? Jeg elskede dem...elskede dem sammen - de var skønne!!! Og Mie; hvor dælen ved du det fra? Kender du June personligt??? 8D

Ellers er jeg ret vild med Malou Stella, Bente, og naturligvis Christina fra Amager...altså, de har givet mig mange gode øjeblikke :P Jeg føler mig som et bedre menneske i deres selskab (var det for groft Bacon?)

Lise - som gik glip af de nye afsnit i denne uge, da mine forældre, som jeg besøger i denne uge ikke har styr på hvor kanal 4 gemmer sig (hvordan kan man undvære kanal 4??? (Bonde søger brud, single-liv, de unge mødre....og al mulig andet Kaare Sand den fabelagtige reporter har lavet)

Anmeld

22. februar 2008

Lise

Hov, hvordan kunne jeg glemme The threesome Simon, Michelle og Sofie??? Mit liv ville ikke være det samme uden dem...

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Ellers er jeg ret vild med Malou Stella, Bente, og naturligvis Christina fra Amager...altså, de har givet mig mange gode øjeblikke :P Jeg føler mig som et bedre menneske i deres selskab (var det for groft Bacon?)

Hej Lise
Ja, lidt groft. :)
I skal stadig huske på at dette er et åbent forum!
Har I aldrig hørt om netikette?

Ét er det spas og "tilsvining" vi i juli gruppen har internt.
-Ganske harmløst.

Men når andre mennesker I ikke kender, får én over hatten, synes jeg bestemt ikke det er sjovt.
-Det må man holde for sig selv, eller dele det med én i et privat forum.

Mette

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Her er hvad der står under BABY.DK's retningslinier: Generel opførsel overfor andre brugere [f]Tilsvining[/f], chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk. Tilsvining af Baby.dks redaktionsmedlemmer tolereres ikke, og vil medføre øjeblikkelig profilblokering. [f]Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle[/f]. Stødende beskeder vil medføre øjeblikkelig profilblokering.

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Debatten

Al information på Baby.dk skal anses som vejledende og kan ikke erstatte den rådgivning og behandling sundhedsvæsnet tilbyder.
Et nyt debat emne skal oprettes i den rigtige kategori. Det gør debatten nemmere at overskue. Indlæg der ikke overholder det, bliver flyttet til rette kategori.
Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.
Redaktionen forbeholder sig ret til at lukke debatter der ikke kan debatteres.
Spam på chatten vil medføre øjeblikkelig udsmidning

Nu kan jeg slet ikke stoppe igen.
Og nej, det er ikke fordi jeg vil være ny net-pålice, synes bare det skal bremses, inden det breder sig til at være den generelle tone!

Kom nu, alle I andre på BABY.DK, I må da være enige med mig?

Anmeld

22. februar 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er de helt enig med dig, Mette. Ikke fordi jeg er tilhænger af dem, der er imod Kurt Westergård og hans tegninger (ja man skal jo passe på i disse tider :) ), jeg er pro ytringsfrihed og at sige sin mening, men alt med måde. Mener også, at vi bør bevare en sober omgangstone, spiced lidt op med lidt gas, men der er jo ingen grund til at rakke ned på andre, bare fordi de har valgt at blive offentlige personer (af uforståelige årsager, kan slet ikke sætte mig ind i den generelle trang til i samfundet at eksponere sig selv og sin familie på et til tider meget uniteressant grundlag, ja vi skal vel alle finde en måde at opnå de famøse 15 minutters kändistid).

Anmeld

22. februar 2008

LouiseViola

Hej Mette
Jeg kan også kun give dig ret! Det er jo netop det som er så dejligt herinde på baby.dk, tonen er så god, og det må vi ikke ødelægge!
- Louise (gl. NB-juli)

Anmeld

22. februar 2008

Lulle25

Jeg så også de unge mødre, men gik så over til "de onde mødre" fra Tjenesten på dr2 det er pisse sjovt;) Ved godt tonen skal være god herinde og det er jeg sørme helt enig i, men lige nøjagtig i disse dage er der ikke noget der kan forarge mig, og slet ikke et så diskret "dåm" det er jo skrevet med charme, og vi skal huske vores ytringsfrihed i disse svære tider piger. Jeg er simpelthen lige ved at falde ned af stolen når jeg tænder for news, så er det ene solcenter bombet og et andet sat i brand af en 14 og en 15 årig, det er for meget, så et enkelt dåm kan vi vel holde til. Mie hvor ved du det med June fra??? Øv hun ikke kommer med mere:'( Kh Louise

Anmeld

22. februar 2008

Astrid P

Møøh, den er lidt svær den her... Selvfølgelig skal tonen herinde være sober, det er jeg fuldstændigt enig med dig i, Mette. Samtidigt må man vel også regne med, at når man melder sig frivilligt til at vise sit privatliv frem på landsdækkende TV, ja - så har folk en mening om én... Men denne mening kan man jo så diskutere med andre under private former, i stedet for at gøre det på et åbent forum som dette! For ja, tænk nu hvis det var din kusine eller veninde, det ville da være super-fesent...
KH Astrid, stor tilhænger af netikette OG superfan af D.U.M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.