Ser I: De unge mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Tynen

Blev lidt skuffet over de nye afsnit - Vil da hellere se nogle flere gravide/fødsler end på forkert leverede møbler.

Nå, men hvad synes I om hende den nye der blev smidt ud hjemmefra fordi hun ikke ville have en abort?

Fik virkelig ondt af hende - Tænk at blive "svigtet" af sin mor og sin kæreste når man står overfor sit livs største udfordring.

Var det bare mig der synes det var en lille smule ledt?

Savner June!
Hende kunne man da kun blive glad af at se på!

Klasse kommentar med kattekillingen der havde diarre!
"Du er dens mor Hans-Kristian! Slik dens røv Hans-Kristian!"
(Var det ikke det han hed? Lider jo lidt af ammehjerne! :))

Trine- Stor D.U.M-fan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Line

Ja det gør jeg sådan on and off - det er kun hvis jeg husker og ser det. Men så det i går og jeg er helt enig i dig med hensyn til den nye pige. Magen til Mor skal man vidst kigge længe efter. Aldrig har jeg set sådan en kold mor før. Hvordan kan man smide sin datter ud fordi hun er blevet gravid - nok ikke lige det tidspunkt man har brug for at blive svigtet og slet ikke af ens mor. Men godt at hun har hendes mormor:)

Synes nu også at afsnittet i går var lidt tamt og ja det er ærgeligt at der ikke er så mange af de gamle med mere.

Inde på Jubii under debat - tv - er der en tråd der hedder DUM hvor man kan læse en masse sladder om dem og en del af de gange tiltagere skriver også derinde. En side der er god til tidsfordriv:)

Mvh Line

Anmeld

21. februar 2008

Pia.

Nej desværre ikke mere, gjorde ellers en overgang meget, men pludselig fangede det mig ikke rigtigt...
men du kunne da være jeg skulle give det en chance igen.. hvornår er det at det kommer ?
Knus
Pia.

Anmeld

21. februar 2008

Honningblomst

Gjorde engang, men jeg synes faktisk det var så trist at se på og jeg fik det skidt med det. Så det ser jeg ikke mere...
Eva

Anmeld

21. februar 2008

Tynen

Nej desværre ikke mere, gjorde ellers en overgang meget, men pludselig fangede det mig ikke rigtigt...
men du kunne da være jeg skulle give det en chance igen.. hvornår er det at det kommer ?
Knus
Pia.

Det er lige startet i går (Bliver genudsendt på søndag) og ellers kan du smugkikke 2 afsnit før de andre på nutv.dk :)

Trine

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Blev lidt skuffet over de nye afsnit - Vil da hellere se nogle flere gravide/fødsler end på forkert leverede møbler.

Nå, men hvad synes I om hende den nye der blev smidt ud hjemmefra fordi hun ikke ville have en abort?

Fik virkelig ondt af hende - Tænk at blive "svigtet" af sin mor og sin kæreste når man står overfor sit livs største udfordring.

Var det bare mig der synes det var en lille smule ledt?

Savner June!
Hende kunne man da kun blive glad af at se på!

Klasse kommentar med kattekillingen der havde diarre!
"Du er dens mor Hans-Kristian! Slik dens røv Hans-Kristian!"
(Var det ikke det han hed? Lider jo lidt af ammehjerne! :))

Trine- Stor D.U.M-fan!

June?
Var det dem fra Nordjylland?
Hende som gik med krykker, pga. bækkenløsning til sidst?
De var klasse!!!
Synes især BANJO musikken som spillede hver gang de kom på, var SUPER!
:)

Anmeld

21. februar 2008

Charlotte_82

øv øv det har jeg da helt glemt at holde øje med hvornår de nye afsnit startede igen :( må huske at se det på søndag så ;)

Anmeld

21. februar 2008

Natasja

Ja synes ogs det der banjo musik var super griner, men ku altså ikk holde hende ud.. De var da belastende.. Hende Christina fra Amager er jo bar direkte dÅm..

Men synes nu det er meget underholdende men ryster tit på hovedet.. Tænk de "repræsenterer" min aldersgruppe af mødre! "Oh my" !!

Natasja & Josefine 220907

Ska dog lige siges at jeg følger dem TROLIGT! ;o)

Anmeld

21. februar 2008

SaNiNa

Ja ser det som næste hver gang har de svære ikke set de nye afsnit:( og nu skal jeg på ferie så må vente med at se dem:(

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Ja synes ogs det der banjo musik var super griner, men ku altså ikk holde hende ud.. De var da belastende.. Hende Christina fra Amager er jo bar direkte dÅm..

Men synes nu det er meget underholdende men ryster tit på hovedet.. Tænk de "repræsenterer" min aldersgruppe af mødre! "Oh my" !!

Natasja & Josefine 220907

Ska dog lige siges at jeg følger dem TROLIGT! ;o)

Direkte DÅM er et lidt hårdt ord, synes jeg nok.

-Hvad ville du gøre hvis jeg sagde det var min søster, min kusine, eller en bekendt?
-Hvad ville du gøre hvis hun er her på forummet?
Det er jo ikke et lukket forum!

Mette - lidt forarget over en lidt hård tone?
Synes tonen her på baby.dk skal være sober og anstændig, ellers ender det som på mange andre sites.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.