Rejse med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Nemesis

Dansker i England skriver:

Hvis pulveret ikke er i original emballage er det nu meget logisk, man ikke må tage det med, synes jeg tvivler også på, man kan få lov at medbringe det, hvis man ikke flyver med et barn. Hvilken lufthavn har du fløjet fra med særskilt børnekontrol? Jeg har efterhånden været afsted alt for mange gange, men har altid gået til den normale Security.

Det var Stanstead..det var super fedt..ingen kø og ekstra folk til at sørge for klapvogn, tasker og alt det andet gejl...ingen stress over alt det man fylder på båndet...

Super fed service..og det var faktisk lufthavnspersonalet der selv gjorde os opmærksom på det. 

:-D Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dansker i England

ladydan1 skriver:

Det var Stanstead..det var super fedt..ingen kø og ekstra folk til at sørge for klapvogn, tasker og alt det andet gejl...ingen stress over alt det man fylder på båndet...

Super fed service..og det var faktisk lufthavnspersonalet der selv gjorde os opmærksom på det. 

:-D Sisse

Hmm, det vidste jeg ikke, og jeg flyver fra Stansted flere gange om året. Jeg må sørge for at tjekke det, næste gang vi skal afsted.

Anmeld

11. februar 2011

GitteC78

Hvis du er i tvivl mht. væsker, kan du gå ind på f.eks. Billund Lufthavn:

www.bll.dk

Under rejseinformationer og derefter security, kan du læse om væsker.

I håndbagagen er det tilladt at medbringe væsker eller flydende stoffer i beholdere der max kan rumme 100 mililiter. Du må gerne medbringe flere beholdere men ikke flere end der kan være i en gennemsigtig pose med et rumfang på 1 liter.

Anmeld

12. februar 2011

Nemesis

Dansker i England skriver:

Hmm, det vidste jeg ikke, og jeg flyver fra Stansted flere gange om året. Jeg må sørge for at tjekke det, næste gang vi skal afsted.

Du skal bare tage den samme "bane" som til handicppede, gangbesværede osv..Tror ovenikøbet der også var et symbol med en klapvogn eller et lille barn/baby.

Det er en helst seperat sikkerhedskontrol. 

:-) Sisse

Anmeld

12. februar 2011

Dansker i England

ladydan1 skriver:

Du skal bare tage den samme "bane" som til handicppede, gangbesværede osv..Tror ovenikøbet der også var et symbol med en klapvogn eller et lille barn/baby.

Det er en helst seperat sikkerhedskontrol. 

:-) Sisse

Ok, tak. Det må jeg prøve at huske næste gang, vi skal afsted fra Stansted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.