Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Angelspot skriver: Jeg tror godt man må have mos med. Og hvordan det ellers lige forholder sig med mme brikker ved jeg faktisk ikke, men jeg tror desværre at der er lukket for alt hvad der hedder flydende væsker, også til babyer, men det kan du tjekke med flyselskabet. Jeg har dog været ude for at de i kontrollen tager brikjuice og drikkevand og smider ud for det er ikke tilladt. Man kan jo købe vand på flyet (smart nok til overpriser ) som du så kan lave mme med, hvis du tager pulver med.
Jeg tror godt man må have mos med.
Og hvordan det ellers lige forholder sig med mme brikker ved jeg faktisk ikke, men jeg tror desværre at der er lukket for alt hvad der hedder flydende væsker, også til babyer, men det kan du tjekke med flyselskabet. Jeg har dog været ude for at de i kontrollen tager brikjuice og drikkevand og smider ud for det er ikke tilladt. Man kan jo købe vand på flyet (smart nok til overpriser ) som du så kan lave mme med, hvis du tager pulver med.
Pulver har jeg så fået af vide er et totalt no go!!! Det kan jo være hvilket som helst pulver!!
Brikker har jeg aldrig oplevet som et problem.
:-) Sisse som sidst var i london med Sara på 8 mdr... med glas, brikker, suttefalske med vand, div legetøj.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ladydan1 skriver: Har aldrig haft et problem..hverken til/fra USA, London Frankrig eller andre steder! Det vildeste var i London hvor de gerne ville se jeg smagte på noget glasmad! Så jo det må man altså godt. :-) Sisse
Har aldrig haft et problem..hverken til/fra USA, London Frankrig eller andre steder!
Det vildeste var i London hvor de gerne ville se jeg smagte på noget glasmad!
Så jo det må man altså godt.
:-) Sisse
Jeg har desværre også oplevet her i DK at de tog alt fra mig der var flydende... ihvertfald brik juice, men mener faktisk også de tog de mos jeg havde med til ham... kan ihvertfald huske at jeg stor tudede i lufthavnen fordi de tog alt det mad jeg havde planlagt han skulle spise ombord på flyet.
Anne85 skriver: Synes jeg har hørt at man kan få kabinepersonalet til at varme vand til een... for jeg kan jo ikke lave en flaske på koldt vand. Ja jeg har også prøvet at de tog brik juice som vi havde med til vores søn.
Synes jeg har hørt at man kan få kabinepersonalet til at varme vand til een... for jeg kan jo ikke lave en flaske på koldt vand.
Ja jeg har også prøvet at de tog brik juice som vi havde med til vores søn.
efter security kan der jo købes både vand og sodavand som man gerne må have med på flyet. men Ellers kan i sagtens få varmt vand på flyet.
Anne85 skriver: Jeg har desværre også oplevet her i DK at de tog alt fra mig der var flydende... ihvertfald brik juice, men mener faktisk også de tog de mos jeg havde med til ham... kan ihvertfald huske at jeg stor tudede i lufthavnen fordi de tog alt det mad jeg havde planlagt han skulle spise ombord på flyet.
har det været i uoriginal emballage??
Brikjuice jaa den har jeg heller ikke haft med..har dog haft hipp babyjuice med i en flaske - altså uåbnet- og den gik fint igennem...
Det er nok også hvilken person der står i kontrollen..
Det er bare så træls når man ikke er forberedt på det, så ramler verden lige sammen i løbet af ingen tid. Jeg har også kun prøvet at få konfiskeret flydende væsker, så ved ikke om der er forskel på flyselskaberne måske?
ladydan1 skriver: Pulver har jeg så fået af vide er et totalt no go!!! Det kan jo være hvilket som helst pulver!! Brikker har jeg aldrig oplevet som et problem. :-) Sisse som sidst var i london med Sara på 8 mdr... med glas, brikker, suttefalske med vand, div legetøj.
Ja det kan der være noget om, altså det med pulveret. Men det er svært at vide, nu har der været mange oplevelser bare her på siden, så mon ikke det bare er ret forskelligt I hvert fald er der forskellige variationer, nogen har prøvet det ene og andre det andet, så der er vel egentlig bare de retningslinjer der er fra flyselskabet og lufthavnen. Så ja, det handler nok også om hvem der lige står i kontrollen den dag
Dansker i England skriver: Jeg har flere gange haft pulver med mug uden problemer. Fra Kastrup lufthavn måtte den ikke have været åbnet men fra Heathrow var de ligeglade. Jeg spurgte, hvorfor der var forskellige regler når det er inden for Eu, men det vidste hun ikke.
Jeg har flere gange haft pulver med mug uden problemer. Fra Kastrup lufthavn måtte den ikke have været åbnet men fra Heathrow var de ligeglade. Jeg spurgte, hvorfor der var forskellige regler når det er inden for Eu, men det vidste hun ikke.
ja det er egentlig lidt vildt så forskelligt reglerne bliver tolket. Jeg har haft pulver med..men det var godt nok ikke i original emballage..for der er jo et helt kg :-) Men det måtte jeg ikke have med og fik jo den meget logiske forklaring om det var mel, mme, kokain eller miltbrandt kunne de jo ikke vide.
Synes i øvrigt det var SÅ dejligt fra London at der er en helt særlig sikkerhedskontrol for bla, dem med børn.
ladydan1 skriver: ja det er egentlig lidt vildt så forskelligt reglerne bliver tolket. Jeg har haft pulver med..men det var godt nok ikke i original emballage..for der er jo et helt kg :-) Men det måtte jeg ikke have med og fik jo den meget logiske forklaring om det var mel, mme, kokain eller miltbrandt kunne de jo ikke vide. Synes i øvrigt det var SÅ dejligt fra London at der er en helt særlig sikkerhedskontrol for bla, dem med børn. :-) Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128