Hvem var gravide hjemme ved jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2008

bette

haha.. tjaa steffen havde også kvalme når han var sammen med mig.. han kaldte det medlidenheds kvalme.. (håber da ik det var selve mig han fik kvalme over:-o)

så tjo lidt gravide var VI vist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Mikkelmusen

Kun mig:)

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

Både denne gang og sidste gang er det helt helt helt sikkert MIG der er gravid og OS der venter et barn sammen.......det andet er altså lidt mærkeligt synes jeg.......Hvis han havde båret baby de 3 første måneder med kvalme, og jeg så tog de sidste 6 kunne vi godt have VI...;)

Anmeld

26. september 2008

Helle30

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Min mand kommer aldrig til at sige "VI er gravide", med mindre han fik et stort pengebeløb eller en meget dyr landbrugsmaskine for det. Pudsigt nok - for det er jo en simpel måde, hvorpå han kan foregive at deltage i projektet. - Helle - undskylder for det mavesure islæt:$:@[/citat] er du vred i dag...?:D[/citat] Jeg er vred hele tiden Slogs. For et år siden, i sidste måned, i går og i dag - pisse vred:'(- - Ja, jeg er nok også vred i morgen. Skal bare lige finde ud af, hvad jeg gør ved det. - Helle

Anmeld

26. september 2008

Tikki

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Min mand kommer aldrig til at sige "VI er gravide", med mindre han fik et stort pengebeløb eller en meget dyr landbrugsmaskine for det. Pudsigt nok - for det er jo en simpel måde, hvorpå han kan foregive at deltage i projektet. - Helle - undskylder for det mavesure islæt:$:@[/citat] er du vred i dag...?:D[/citat] Jeg er vred hele tiden Slogs. For et år siden, i sidste måned, i går og i dag - pisse vred:'(- - Ja, jeg er nok også vred i morgen. Skal bare lige finde ud af, hvad jeg gør ved det. - Helle[/citat] ei dog -det lyder ikke godt :S Er du okay?

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:

ja det andet lyder sgu også lidt underlig ala (kravl da lige ud af min krop stodder) agtigt...eller...hvordan skal jeg lige forklare det

LOL!! :))

Anmeld

26. september 2008

Nadi

JEG var gravid og VI skulle have barn. Jeg kan seriøst ikke ta dem der siger vi er gravide. Det er jo fysisk umuligt!

-Nadia

Anmeld

26. september 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Min mand kommer aldrig til at sige "VI er gravide", med mindre han fik et stort pengebeløb eller en meget dyr landbrugsmaskine for det. Pudsigt nok - for det er jo en simpel måde, hvorpå han kan foregive at deltage i projektet. - Helle - undskylder for det mavesure islæt:$:@[/citat] er du vred i dag...?:D[/citat] Jeg er vred hele tiden Slogs. For et år siden, i sidste måned, i går og i dag - pisse vred:'(- - Ja, jeg er nok også vred i morgen. Skal bare lige finde ud af, hvad jeg gør ved det. - Helle[/citat] søde hvad er der galt?? er det din aldrig-hjemmegående-mand?(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.