Hvem var gravide hjemme ved jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Tynen

Inspireret af en episode fra arbejdet i går kom jeg til at tænke på hvor mange gravide I var i husstanden dengang I var gravide.

Sagde I (Altså dig og manden): Vi er gravide, eller jeg er?

Det skærer mig en smule i øregangen når en mand siger: Vi er gravide :)

(Undskylder på forhånd hvis du evt. kender/bor/er gift med denne mand :$)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Plysbjørnen

øh det kan jeg da ikke huske... tror nok det er jeg er gravid...

Anmeld

26. september 2008

Grynt

altså, hjemme hos mig var det vitterligt "VI er gravide" :D Ved ikke om I kan huske at jeg skrev noget om, at VI havde halsbrand, VI havde kramper, VI åd superflyers, VI spiste på alle tider af døgnet osv osv

Så jo VI var gravide (L)(L)

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Harh, harh :)

Min kæreste blev egentlig også lidt tyk om maven da det stod på (?)

Anmeld

26. september 2008

Helle30

Min mand kommer aldrig til at sige "VI er gravide", med mindre han fik et stort pengebeløb eller en meget dyr landbrugsmaskine for det.
Pudsigt nok - for det er jo en simpel måde, hvorpå han kan foregive at deltage i projektet.

- Helle - undskylder for det mavesure islæt:$:@

Anmeld

26. september 2008

Tikki

hi hi - her hjemme er det bestemt MIG, der er gravid ;). Det der VI-noget, har vi aldrig haft så meget af. Min kæreste siger også `min bil`, selvom vi begge ejer den.......eller vi siger begge "min lejlighed", selvom vi også begge ejer den. Jeg siger min datter...selvom vi begge har lavet hende......har egentligt ikke givet det så mange tanker, så det er ikke noget hverken han eller jeg bevidst gør.....men vi har begge i vores forhold altid været meget individuelle personer med hver vores liv (og selvfølgelig også et sammen :P), så det hænger nok ved fra det......selv efter 7 år :D Dog tager han også lidt på og skal op og tisse om natten, når jeg er gravid :D Det er i hvert fald sket nu begge gange...så lidt "vi", er vi jo så 8D

Anmeld

26. september 2008

Anja

Her er det helt klart MIG der er gravid :)

Faktisk kan manden gå mange dage i træk uden at kommentere maven eller spørge til den .... :S Det tog mig lidt tid at vænne mig til, men sådan er det jo bare. Han spurgte mere, da jeg ventede Elias, denne gang er det som om han bare er vant til at jeg er gravid :D

Men tror nu, at det meget handler om, at han bedst kan forholde sig til det, når barnet er kommet UD af maven. :)

Anmeld

26. september 2008

Muffinmus

Øh..tror det var JEG er gravid og Jens sagde..Jeg har sgu bollet hende tyk:)

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

jeg mener vi sagde, jeg er gravid...men at vi venter barn, eller vi skal have barn...michael påstår han sagde, hun er gravid.

ja det andet lyder sgu også lidt underlig ala (kravl da lige ud af min krop stodder) agtigt...eller...hvordan skal jeg lige forklare det

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Min mand kommer aldrig til at sige "VI er gravide", med mindre han fik et stort pengebeløb eller en meget dyr landbrugsmaskine for det.
Pudsigt nok - for det er jo en simpel måde, hvorpå han kan foregive at deltage i projektet.

- Helle - undskylder for det mavesure islæt:$:@

er du vred i dag...?:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.