Veer i stå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

LRJ

første gang jeg fik veer var i uge 27+ hvor de blev stoppet på Fg, anden gang i uge 34+ hvor de gik i sig selv efter 5 timer, og så mandag d 5 april der gik de i sig selv efter JM på FG havde sendt mig ud at gå, og så kom de den 9. april om aften og fødte 7 timer efter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

MIWULA

112233 skriver:

Ved min sidste fødsel havde jeg små veer 2 nætter før den egentlige fødsels men de blev ikke regelmæssige men gik i sig selv...

Men de må have gjort noget alligevel for vandet gik 2 dage over termin kl. 19.15 og hun var ude kl.21.02... så et eller andet gjorde de trælse veer

Hehe ja det må de da ha gjord. Håber også det er det mine gør hvis ikk jeg får de slemme her snart.

Anmeld

10. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

Jeg kom på sygehuset da jeg var 31+0 fordi jeg havde fået kraftige veer, jeg fik drop i to dage og stikpille i en dag, det stoppede fødslen, fik indsprøjtninger i ballen for at modne hans lunger hvis han kom før tid!! jeg kom hjem 4dage efter og har ikke haft en eneste plukve eller ve siden, så det skulle ikke undre mig at jeg går over tid, eller skal sættes igang..
Så du er heldig at du er begyndt at få veer,
 for at dine veer kommer igen, og at i snart kan have den lille i jeres arme!!

Nana 34+6 (:

Når det var godt den lille ikk kom så tidligt.  

Tusind tak det har jeg brug for.  

Anmeld

10. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

håber heller ikke selv at jeg går over tid, syntes jeg ikke rigtig at jeg har tålmodighed til .!

så længe du stadig har den der "ondt" i maven, så er jeg sikker på at de nok skal komme igen, ellers må du ud og løbe på nogen trapper, eller gå en laaaaaaang tur for at holde gang i dem !

Hehe ja det må jeg hellere. Godt jeg skal ud i aften så man kan tænke på lidt andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.