Veer i stå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

MIWULA

lulleh skriver:

mine veer gik i stå rigtig mange gange. også under den aktive fødsel. men inden jeg kom på sygehuset. gik de istå og natten/morgen. om eftermiddagen kom de igen.. også kom jeg på sygehuset

Hold da op det anede jeg ikk kunne ske. øv da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Nanastep

Jeg kom på sygehuset da jeg var 31+0 fordi jeg havde fået kraftige veer, jeg fik drop i to dage og stikpille i en dag, det stoppede fødslen, fik indsprøjtninger i ballen for at modne hans lunger hvis han kom før tid!! jeg kom hjem 4dage efter og har ikke haft en eneste plukve eller ve siden, så det skulle ikke undre mig at jeg går over tid, eller skal sættes igang..
Så du er heldig at du er begyndt at få veer,
 for at dine veer kommer igen, og at i snart kan have den lille i jeres arme!!

Nana 34+6 (:

Anmeld

10. februar 2011

Koen.

Jeg fik veer søndag den 4 april, de gik i stå tirsdsag, kom igen fredag den 9 april og fødte søndag den 11 april

Anmeld

10. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

Jeg kom på sygehuset da jeg var 31+0 fordi jeg havde fået kraftige veer, jeg fik drop i to dage og stikpille i en dag, det stoppede fødslen, fik indsprøjtninger i ballen for at modne hans lunger hvis han kom før tid!! jeg kom hjem 4dage efter og har ikke haft en eneste plukve eller ve siden, så det skulle ikke undre mig at jeg går over tid, eller skal sættes igang..
Så du er heldig at du er begyndt at få veer,
 for at dine veer kommer igen, og at i snart kan have den lille i jeres arme!!

Nana 34+6 (:

Hold da op det var oz tidligt og få veer. Håber for dig du ik skal gå over tid.

Tak håber oz de kommer igen. Har nemlig stadig den der ondt i maven men bare uden maven blir hård.

Anmeld

10. februar 2011

MIWULA

lillespurv20 skriver:

Jeg fik veer søndag den 4 april, de gik i stå tirsdsag, kom igen fredag den 9 april og fødte søndag den 11 april

okey så sån kan det oz gå  Gør mig ikk noget hvis jeg bare skal vente nogle dag men så heller ikk længere. hehe

Anmeld

10. februar 2011

Koen.

MIWULA skriver:

okey så sån kan det oz gå  Gør mig ikk noget hvis jeg bare skal vente nogle dag men så heller ikk længere. hehe

Nej man kan dælme blive utålmodig Nåede jeg ikke at blive fødte 39 + 1 så gik HELDIGVIS ikke over tid

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

MIWULA skriver:

Havde ellers fået begyndene veer hele dagen igår men nu er de væk igen, sys bare det er så meget øv

Andre der har prøvet veerne gik i sig selv igen og hvor lang tid gik der før i så fik dem igen??

En uge

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Bare mig..

Mine veer kom lørdag morgen omkring klokken 5, og varede kun et par timer, og så gik de i stå. - Ikke svage, men heller ikke kraftige. Jeg kunne godt nok ikke ligge ned når der var en, men ligefrem kraftige, det var de ikke

Hele lørdag mærkede jeg stort set ikke til dem, men om aftenen klokken 20.00 ca gik slimproppen og ti min efter fik jeg veer..

Hele natten og søndag havde jeg veer, og kom på sygehuset søndag aften kvart over ni. Hun er født mandag 03.20

Held og lykke, håber du får en rigtig god fødsel

Anmeld

10. februar 2011

Hansen97

MIWULA skriver:

Havde ellers fået begyndene veer hele dagen igår men nu er de væk igen, sys bare det er så meget øv

Andre der har prøvet veerne gik i sig selv igen og hvor lang tid gik der før i så fik dem igen??

Ved min sidste fødsel havde jeg små veer 2 nætter før den egentlige fødsels men de blev ikke regelmæssige men gik i sig selv...

Men de må have gjort noget alligevel for vandet gik 2 dage over termin kl. 19.15 og hun var ude kl.21.02... så et eller andet gjorde de trælse veer

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hold da op det var oz tidligt og få veer. Håber for dig du ik skal gå over tid.

Tak håber oz de kommer igen. Har nemlig stadig den der ondt i maven men bare uden maven blir hård.

håber heller ikke selv at jeg går over tid, syntes jeg ikke rigtig at jeg har tålmodighed til .!

så længe du stadig har den der "ondt" i maven, så er jeg sikker på at de nok skal komme igen, ellers må du ud og løbe på nogen trapper, eller gå en laaaaaaang tur for at holde gang i dem !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.