Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde ellers fået begyndene veer hele dagen igår men nu er de væk igen, sys bare det er så meget øv
Andre der har prøvet veerne gik i sig selv igen og hvor lang tid gik der før i så fik dem igen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg skulle føde 2. gang havde jeg fregelmæssige veer i 8 timer, hvorefter de fik i stå i 3 timer
MoarHvidovre skriver: Da jeg skulle føde 2. gang havde jeg fregelmæssige veer i 8 timer, hvorefter de fik i stå i 3 timer
Øv var det kraftige veer eller bare begyndene??
Måske ikke så øv igen. det kan jo være at de veer du havde igår rent fantisk gjorde lidt arbejde. Måske din fødsel er blevet et par timer kortere end hvis du ikke havde haft veer igår. Hvem ved måske du er åbnet et par cm eller livmoderhalsen er udslettet - kan også være begge dele og det jo positivt. Så se det som at de veer du havde igår også arbejdede for dig.
jeg havde en del veer i et par timer en 14 dages tid før fødslen. De gik i sig selv igen. Da fødslen så endelig gik igang var jeg 3 cm åben og livmoderhalsen udslettet. det tilskriver jeg de veer jeg havde Vi blev ik sendt hjem men kom direkte på en fødestue. Så det var jo også positivt Troir man vinder lidt på hver ve man har.
pøj pøj med det og håber du får en FANTASTISK fødsel. Glæder mig til at høre om den
MIWULA skriver: Øv var det kraftige veer eller bare begyndene??
Det var kraftige veer og de gik væk som dug for solen, og kom så igen 3 timer efter som meget svage og som så stille og roligt kom rigtigt igang igen
Gaia skriver: Måske ikke så øv igen. det kan jo være at de veer du havde igår rent fantisk gjorde lidt arbejde. Måske din fødsel er blevet et par timer kortere end hvis du ikke havde haft veer igår. Hvem ved måske du er åbnet et par cm eller livmoderhalsen er udslettet - kan også være begge dele og det jo positivt. Så se det som at de veer du havde igår også arbejdede for dig. jeg havde en del veer i et par timer en 14 dages tid før fødslen. De gik i sig selv igen. Da fødslen så endelig gik igang var jeg 3 cm åben og livmoderhalsen udslettet. det tilskriver jeg de veer jeg havde Vi blev ik sendt hjem men kom direkte på en fødestue. Så det var jo også positivt Troir man vinder lidt på hver ve man har. pøj pøj med det og håber du får en FANTASTISK fødsel. Glæder mig til at høre om den
Ihh ja hvor har du bare ret dejlig og høre det fik da mit humør lidt op igen. Tak
MoarHvidovre skriver: Det var kraftige veer og de gik væk som dug for solen, og kom så igen 3 timer efter som meget svage og som så stille og roligt kom rigtigt igang igen
Hold da op. Okey rart af vide der ikk altid skal gå mange dage før der sker mere.
MIWULA skriver: Hold da op. Okey rart af vide der ikk altid skal gå mange dage før der sker mere.
Håber snart, at der kommer gang i dine veer igen.
Sender ve-støv afsted
mine veer gik i stå rigtig mange gange. også under den aktive fødsel. men inden jeg kom på sygehuset. gik de istå og natten/morgen. om eftermiddagen kom de igen.. også kom jeg på sygehuset
MoarHvidovre skriver: Håber snart, at der kommer gang i dine veer igen. Sender ve-støv afsted
Ihhh tusind tak det kunne være dejligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128