Hep hep, multebær!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Hej igen- ville bare lige opdatere lidt. Blev sendt hjem kl 21. De strak den med at give mig pille nummer to til om aftenen fordi det lige skulle vurderes om der var kommet fut nok i processen. Et stykke tid så det nemlig sådan ud. Havde veer hvert 5 min et godt stykke tid. Nå men den gik ikke og jeg fik en pille til og blev sendt hjem. Jeg skal komme igen kl 9.30 til undersøgelse og nok endnu en pille.

Håber idag er dagen! 

Kh

Uh, jeg krydser fingre! 110211 lyder godt, ik'?!!

HEP HEP HEP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Stine Raaholt

Ihhh... hvor er det spændende... glæder mig til at høre om det lykkes i dag

krydser fingre for at alt går godt...

Stine

Anmeld

11. februar 2011

BechHannibal

Stine Raaholt skriver:

Ihhh... hvor er det spændende... glæder mig til at høre om det lykkes i dag

krydser fingre for at alt går godt...

Stine

Jeg krydser også alle mine fingre Nu MÅ det da være din tur

Anmeld

11. februar 2011

BechHannibal

ups, ikke menningen jeg skulle citer dit indlæg

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Jo jeg hepper også på 110211 - det kan sådan en talfanatiker som mig godt blive helt misundelig over faktisk.... 

Jeg lover at opdatere så snart jeg hører noget... 

Anmeld

11. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jo jeg hepper også på 110211 - det kan sådan en talfanatiker som mig godt blive helt misundelig over faktisk.... 

Jeg lover at opdatere så snart jeg hører noget... 

Lige præcis!

Jeg går også totalt op i sådan noget. Min søn er jo født d. 12., min datter d. 13., så lillesøster må gerne komme d. 14.

D. 13. kan også gå, for så er pigerne født d. 13.! Idag bliver det jo nok ikke, ellers havde det også været ok - altså 11, 12 og 13!

Hmm, der går jo helt koks i mit system, hvis det bliver d. 16. eller sådan noget!!

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Lige præcis!

Jeg går også totalt op i sådan noget. Min søn er jo født d. 12., min datter d. 13., så lillesøster må gerne komme d. 14.

D. 13. kan også gå, for så er pigerne født d. 13.! Idag bliver det jo nok ikke, ellers havde det også været ok - altså 11, 12 og 13!

Hmm, der går jo helt koks i mit system, hvis det bliver d. 16. eller sådan noget!!

LOL Pia!! 

Så tør jeg godt fortælle dig, at jeg går rundt herhjemme og øver mig på datoer der er pæne at sige... 190311? 230311? 300311 - ser umiddelbart pæn ud, men så ikke alligevel - har ikke sagt noget til Jørn for han vil mobbe mig med det i al evighed!!

Jeg hepper på 14/2 til lillesøster - det ville være sejest! Men okay, for DIN skyld kan d. 13. også gå an! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.