Hep hep, multebær!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

PeruBaby

Hep, hep, hep - fra den anden ende af verden

KH Chris & Sofia 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Angelspot

HEP HEP, håber der sker noget snart

Anmeld

10. februar 2011

Sofia

Hvor er det SPÆNDENDE

Anmeld

10. februar 2011

DK

Uhh der MÅ være gang i veer, når hun ikke har været inde og opdatere!

Jeg krydser alt for at den skønne baby er ude i verden nu, og Multebær og mand ligger roligt og nyyyder det hele!

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Uhh der MÅ være gang i veer, når hun ikke har været inde og opdatere!

Jeg krydser alt for at den skønne baby er ude i verden nu, og Multebær og mand ligger roligt og nyyyder det hele!

Jeg har tænkt det samme! Min telefon er i hvert fald heeelt stille, men så snart jeg hører noget skal jeg nok opdatere..!

Hep hep Multebær, for det tilfælde at du ikke har guldet i armene endnu! 

Anmeld

10. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg har tænkt det samme! Min telefon er i hvert fald heeelt stille, men så snart jeg hører noget skal jeg nok opdatere..!

Hep hep Multebær, for det tilfælde at du ikke har guldet i armene endnu! 

Uh ja, jeg håber, at når jeg vågner imorgen, har du skrevet en update om, at nu har hun født...så kan jeg nemlig også tillade mig at føde, for det vist min tur!

HEP HEP HEP, Kristine!!

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Uh ja, jeg håber, at når jeg vågner imorgen, har du skrevet en update om, at nu har hun født...så kan jeg nemlig også tillade mig at føde, for det vist min tur!

HEP HEP HEP, Kristine!!

Det er SÅ meget din tur... Men æhh ... vil altså ikke love jeg står tidligt op for at tjekke telefon.. barsel you know, kombined med total dovenskab

Ej jeg plejer at være oppe kl. halv ti.. 

Anmeld

10. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Det er SÅ meget din tur... Men æhh ... vil altså ikke love jeg står tidligt op for at tjekke telefon.. barsel you know, kombined med total dovenskab

Ej jeg plejer at være oppe kl. halv ti.. 

Uh, det er skidt! Jeg står jo tidligt op, fordi jeg skal have de to store i skole...nå, jeg overlever nok at vente et par timer! Det er jo heller ikke sikkert, der er sket noget endnu...da jeg blev sat i gang med den første fødte jeg først to dage senere! Men altså - lad os da håbe, at der ikke går så lang tid for Kristine!

Anmeld

10. februar 2011

Maria-s

også en MASSE HEP herfra!!!!

Anmeld

11. februar 2011

Multebær

Hej igen- ville bare lige opdatere lidt. Blev sendt hjem kl 21. De strak den med at give mig pille nummer to til om aftenen fordi det lige skulle vurderes om der var kommet fut nok i processen. Et stykke tid så det nemlig sådan ud. Havde veer hvert 5 min et godt stykke tid. Nå men den gik ikke og jeg fik en pille til og blev sendt hjem. Jeg skal komme igen kl 9.30 til undersøgelse og nok endnu en pille.

Håber idag er dagen! 

Kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.