Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uh, det er jo om en halv time, du skal møde op på fødegangen til igangsættelse!
Jeg krydser alt hvad jeg har, for at vi ikke hører fra dig, før du ligger med din lille guldklump i armene, og at forløbet ikke kommer til at strække sig over flere dage!
HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh ja, håber håber håber sådan for hende at der snart sker noget. Ja og da også for dig Pia.
Så hep hep og håber der snart er godt nyt.
AG
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee HEP HEP HEP HEP søde
Håber virkelig det kommer til at gå lige så hurtig som ved mig ( igangsat mandag formiddag - og fik veer natten til tirsdag ca kl 4, vandet taget kl 12.10 og fødte 14.38) så vi snart kan se din lille prins...
Har tænkt på dig de sidste par dage.... HEP HEP HEP HEP
kram
Hep hep hep. Håber du ligger med guldklumpen i armene allerede
Vil også lige sende dig nogle HEP HEP HEP og en masse tanker om at det går stærkt..
pøj pøj..
Hej Piger - hvor er i bare søde
Jeg blev undesøgt i morges fik kørt CTG som viste små fine Toco udsving og fin hjertelyd - så fik jeg en stikpille og fik besked på at komme igen kl 14.30. Nu har vi lige sovet lidt og guffet chips og cola. Er ved at være klar til at tage derind igen til anden runde undersøgelse og stikpille
Endelig er jeg igang - dog uden rigtige veer
Pia håber du er ved godt mod eller endnu bedre også ved at gå igang.
Ihh hvor jeg glæder mig
allesammen
Multebær skriver: Hej Piger - hvor er i bare søde Jeg blev undesøgt i morges fik kørt CTG som viste små fine Toco udsving og fin hjertelyd - så fik jeg en stikpille og fik besked på at komme igen kl 14.30. Nu har vi lige sovet lidt og guffet chips og cola. Er ved at være klar til at tage derind igen til anden runde undersøgelse og stikpille Endelig er jeg igang - dog uden rigtige veer Pia håber du er ved godt mod eller endnu bedre også ved at gå igang. Ihh hvor jeg glæder mig allesammen
IH fantastisk!! Jeg er på mobilos så du skriver bare hvis jeg skal opdatere folket! Dog håber jeg du får for travlt til at tænke på os, og først skriver når den lille trold er landet hos Jer!
Dejligt at være i gang!
Så håber jeg bare, at veerne kommer snart!
Her sker stadig intet!! Ikke en eneste plukve har jeg haft i dag - men nok om det! Nu vil jeg heppe på dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128