Hep hep, multebær!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

piadas

Uh, det er jo om en halv time, du skal møde op på fødegangen til igangsættelse!

Jeg krydser alt hvad jeg har, for at vi ikke hører fra dig, før du ligger med din lille guldklump i armene, og at forløbet ikke kommer til at strække sig over flere dage!

HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Marco2

Åhh ja, håber håber håber sådan for hende at der snart sker noget. Ja og da også for dig Pia.

Så hep hep og håber der snart er godt nyt.

AG

Anmeld

10. februar 2011

Missi

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee HEP HEP HEP HEP søde

Håber virkelig det kommer til at gå lige så hurtig som ved mig ( igangsat mandag formiddag - og fik veer natten til tirsdag ca kl 4, vandet taget kl 12.10 og fødte 14.38)  så vi snart kan se din lille prins...

Har tænkt på dig de sidste par dage.... HEP HEP HEP HEP

kram

Anmeld

10. februar 2011

Kit

10. februar 2011

AnneBJ

10. februar 2011

Lulle25

Hep hep hep. Håber du ligger med guldklumpen i armene allerede

Anmeld

10. februar 2011

Mka

Vil også lige sende dig nogle HEP HEP HEP og en masse tanker om at det går stærkt..

pøj pøj.. 

Anmeld

10. februar 2011

Multebær

Hej Piger - hvor er i bare søde 

Jeg blev undesøgt i morges fik kørt CTG som viste små fine Toco udsving og fin hjertelyd - så fik jeg en stikpille og fik besked på at komme igen kl 14.30. Nu har vi lige sovet lidt og guffet chips og cola. Er ved at være klar til at tage derind igen til anden runde undersøgelse og stikpille

Endelig er jeg igang - dog uden rigtige veer 

Pia håber du er ved godt mod eller endnu bedre også ved at gå igang.

Ihh hvor jeg glæder mig 

allesammen

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Jeg blev undesøgt i morges fik kørt CTG som viste små fine Toco udsving og fin hjertelyd - så fik jeg en stikpille og fik besked på at komme igen kl 14.30. Nu har vi lige sovet lidt og guffet chips og cola. Er ved at være klar til at tage derind igen til anden runde undersøgelse og stikpille

Ihh hvor jeg glæder mig 

allesammen

IH fantastisk!! Jeg er på mobilos så du skriver bare hvis jeg skal opdatere folket! Dog håber jeg du får for travlt til at tænke på os, og først skriver når den lille trold er landet hos Jer!

Anmeld

10. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Ihh hvor jeg glæder mig 

allesammen

Dejligt at være i gang!

Så håber jeg bare, at veerne kommer snart!

Her sker stadig intet!! Ikke en eneste plukve har jeg haft i dag - men nok om det! Nu vil jeg heppe på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.