Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: En smuk lille mave til en smuk lille-ny-mor... Glæder mig til at følge dig...
En smuk lille mave til en smuk lille-ny-mor... Glæder mig til at følge dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Åhh, hvor skønt du mærker en masse liv søde - glæder mig godt nok til det bliver min tur til det Træls at høre, at du er syg - håber det er blevet bedre Ja, på onsdag er der kun 4 uger... Hehe... Det går nu stærkt nok - er så spændt på at se den lille igen
Åhh, hvor skønt du mærker en masse liv søde - glæder mig godt nok til det bliver min tur til det Træls at høre, at du er syg - håber det er blevet bedre Ja, på onsdag er der kun 4 uger... Hehe... Det går nu stærkt nok - er så spændt på at se den lille igen
Kan jeg godt forstå du glæder dig til søde idag da jeg vågnet, så jeg og kæresten det sygeste, min mave var helt bulet, så skyldes det bettemanden lagde i den ene side af maven, det så helt vildt ud heh
Glæder mig til at høre om det
Fin lille mave du har fået
Babyklar skriver: Kan jeg godt forstå du glæder dig til søde idag da jeg vågnet, så jeg og kæresten det sygeste, min mave var helt bulet, så skyldes det bettemanden lagde i den ene side af maven, det så helt vildt ud heh Glæder mig til at høre om det
Mormilla skriver: Fin lille mave du har fået
super fin lille baby mave
Maalene skriver: Hov - ikke at forglemme vores lille put-fisen 6 uger gammel
Hov - ikke at forglemme vores lille put-fisen 6 uger gammel
Nuuuurh hvor er den sød...
tingimor skriver: super fin lille baby mave
mamax3 skriver: Nuuuurh hvor er den sød...
Den alleryndigste babyhule i verden!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128