Guldklumpen uge 8 (7+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Maalene

Prisana skriver:

Ih hvor dejligt for jer søde.. Så fin en babyhule Jeg er sikker på at den lille nok skal have det godt derinde.

Tillykke, og jeg følger selvfølgelig med i din graviditet  

Tusind tak søde - hvor er du bare sød

Det betyder bare rigtig meget for mig

Håber virkelig du har ret søde, men nu har vi set hjerteblink, så er optimist - er sikker på det ikke går galt 2 gange i træk

Håber det går rigtig godt med jeres lille prinsesse - hvor er hun bare smuk altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Maalene

betiinsen skriver:

sikke en fin mave søde, man kan sagtens se den er vokset, og bare vent, den skal nok hurtigt blive stor

Tusind mange tak søde

Dejligt det ikke kun er mig selv der synes den er vokset en smule

Ja, glæder mig rigtig meget til man kan se det er en gravid mave og ikke en "jeg har spist lidt for meget chokolade-mave"

Anmeld

11. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Hihi - tak søde... Lige nu lægger man bare mærke til ALT, og det er dejlgt, man kan se at der sker lidt... Hehe... Det kunne man jo faktisk ikke sidst, så det må være et godt tegn

Det går bare helt fantastisk søde - nu er der kun 5 uger til NF - ihh, hvor jeg GLÆDER mig

Hvordan står det til hos dig? Har du fundet ud af noget med valentinsdag?

Ihh kun 5uger det går hurtigt - glææder mig til at høre

Det fordi du gemmer på en lille tyk basse dreng :p hhih..

Ja, det har jeg, men må lige se om jeg kommer på toppen - har noget træls hoste, ondt i brystet og hovedet ..

Det går ellers rigtig godt her, mærker jo liv så det batter, og sikke dog en puf man får hihi ..  ELSKEER det ..

Anmeld

11. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave.

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ihh kun 5uger det går hurtigt - glææder mig til at høre

Det fordi du gemmer på en lille tyk basse dreng :p hhih..

Ja, det har jeg, men må lige se om jeg kommer på toppen - har noget træls hoste, ondt i brystet og hovedet ..

Det går ellers rigtig godt her, mærker jo liv så det batter, og sikke dog en puf man får hihi ..  ELSKEER det ..

Åhh, hvor skønt du mærker en masse liv søde - glæder mig godt nok til det bliver min tur til det

Træls at høre, at du er syg - håber det er blevet bedre

Ja, på onsdag er der kun 4 uger... Hehe... Det går nu stærkt nok - er så spændt på at se den lille igen

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Astasmor skriver:

sikke en fin mave.

Tusind mange tak

Og i lige måde - har lige været inde og lure, sååå fin

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Ej hvor fint, at der allerede er en lille fin bule!! Tillykke med den Og sikke et skønt scanningsbillede!

Anmeld

12. februar 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Og i lige måde - har lige været inde og lure, sååå fin

Mange tak selv

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Ej hvor fint, at der allerede er en lille fin bule!! Tillykke med den Og sikke et skønt scanningsbillede!

Ja, det går stærkt her... Hehe... Det er så dejligt

Neeeeeej - STOOOOOORT tillykke med den veloverståede tryghedsscanning... Wuhuu - hvor er det bare fantastisk

Det lyder til scanningsdamen har været lidt forvirret... Hehe... Men skide være med at blive sat lidt tilbage - så længe det lille vidunder har det godt derinde - så er alt andet jo ligegyldigt

Anmeld

12. februar 2011

Pia.

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så er det tid til første mavebillede fra min side af

Det første billede er taget, da jeg var 3+4 (troede jeg var 4+0), og den lille flip man kan se, er fordi knappen på bukserne er faldet af

Det nederste billede er taget i morges, hvor jeg var 7+0, og synes allerede der er sket en hel masse - hvad skal det dog ikke ende med?

Begge billeder er taget om morgenen - så det er ikke engang fordi det sidste er et aftenbillede

En smuk lille mave til en smuk lille-ny-mor... Glæder mig til at følge dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.