Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prisana skriver: Ih hvor dejligt for jer søde.. Så fin en babyhule Jeg er sikker på at den lille nok skal have det godt derinde. Tillykke, og jeg følger selvfølgelig med i din graviditet
Ih hvor dejligt for jer søde.. Så fin en babyhule Jeg er sikker på at den lille nok skal have det godt derinde.
Tillykke, og jeg følger selvfølgelig med i din graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betiinsen skriver: sikke en fin mave søde, man kan sagtens se den er vokset, og bare vent, den skal nok hurtigt blive stor
sikke en fin mave søde, man kan sagtens se den er vokset, og bare vent, den skal nok hurtigt blive stor
Maalene skriver: Hihi - tak søde... Lige nu lægger man bare mærke til ALT, og det er dejlgt, man kan se at der sker lidt... Hehe... Det kunne man jo faktisk ikke sidst, så det må være et godt tegn Det går bare helt fantastisk søde - nu er der kun 5 uger til NF - ihh, hvor jeg GLÆDER mig Hvordan står det til hos dig? Har du fundet ud af noget med valentinsdag?
Hihi - tak søde... Lige nu lægger man bare mærke til ALT, og det er dejlgt, man kan se at der sker lidt... Hehe... Det kunne man jo faktisk ikke sidst, så det må være et godt tegn Det går bare helt fantastisk søde - nu er der kun 5 uger til NF - ihh, hvor jeg GLÆDER mig Hvordan står det til hos dig? Har du fundet ud af noget med valentinsdag?
Ihh kun 5uger det går hurtigt - glææder mig til at høre
Det fordi du gemmer på en lille tyk basse dreng :p hhih..
Ja, det har jeg, men må lige se om jeg kommer på toppen - har noget træls hoste, ondt i brystet og hovedet ..
Det går ellers rigtig godt her, mærker jo liv så det batter, og sikke dog en puf man får hihi .. ELSKEER det ..
Babyklar skriver: Ihh kun 5uger det går hurtigt - glææder mig til at høre Det fordi du gemmer på en lille tyk basse dreng :p hhih.. Ja, det har jeg, men må lige se om jeg kommer på toppen - har noget træls hoste, ondt i brystet og hovedet .. Det går ellers rigtig godt her, mærker jo liv så det batter, og sikke dog en puf man får hihi .. ELSKEER det ..
Astasmor skriver: sikke en fin mave.
sikke en fin mave.
Ej hvor fint, at der allerede er en lille fin bule!! Tillykke med den Og sikke et skønt scanningsbillede!
Maalene skriver:Tusind mange tak Og i lige måde - har lige været inde og lure, sååå fin
Secrets skriver: Ej hvor fint, at der allerede er en lille fin bule!! Tillykke med den Og sikke et skønt scanningsbillede!
Maalene skriver: Hej skønne piger Så er det tid til første mavebillede fra min side af Det første billede er taget, da jeg var 3+4 (troede jeg var 4+0), og den lille flip man kan se, er fordi knappen på bukserne er faldet af Det nederste billede er taget i morges, hvor jeg var 7+0, og synes allerede der er sket en hel masse - hvad skal det dog ikke ende med? Begge billeder er taget om morgenen - så det er ikke engang fordi det sidste er et aftenbillede
Hej skønne piger Så er det tid til første mavebillede fra min side af Det første billede er taget, da jeg var 3+4 (troede jeg var 4+0), og den lille flip man kan se, er fordi knappen på bukserne er faldet af Det nederste billede er taget i morges, hvor jeg var 7+0, og synes allerede der er sket en hel masse - hvad skal det dog ikke ende med? Begge billeder er taget om morgenen - så det er ikke engang fordi det sidste er et aftenbillede
En smuk lille mave til en smuk lille-ny-mor... Glæder mig til at følge dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128