Guldklumpen uge 8 (7+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.814 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Maalene

Hej skønne piger

Så er det tid til første mavebillede fra min side af

Det første billede er taget, da jeg var 3+4 (troede jeg var 4+0), og den lille flip man kan se, er fordi knappen på bukserne er faldet af

Det nederste billede er taget i morges, hvor jeg var 7+0, og synes allerede der er sket en hel masse - hvad skal det dog ikke ende med?

Begge billeder er taget om morgenen - så det er ikke engang fordi det sidste er et aftenbillede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Happiness

Dejligt at maven vokser :-) Er sikker på at kiloerne kun kommer til at sidde på maven på dig. (lidt misundelse her )

Jeg blir ved med at glemme at tage mavebilleder

Må huske det imorgen eller fredag.

Anmeld

9. februar 2011

-Milla-

Det ska nok blive en super fin babyhule.

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Dejligt at maven vokser :-) Er sikker på at kiloerne kun kommer til at sidde på maven på dig. (lidt misundelse her )

Jeg blir ved med at glemme at tage mavebilleder

Må huske det imorgen eller fredag.

Haha - hvor er du sød

Men tvivler, min mor tog 30 kilo på da hun ventede både min søster og jeg og min søster tog vidst nogle og tyve kilo på, så hvis jeg slægter dem lidt på, så kommer de vidst ikke kun til at sidde på maven

Ja, det bliver du altså nødt til... Hehe... Der er ikke lagt nogen ind siden du var 7+0 - er nysgerrig efter at se, hvor fin din mave er nu - er helt sikker på, at den er hammer-flot

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Det ska nok blive en super fin babyhule.

Hihi - hvor er du sød

Det vigtigste er jo den lille har det godt derinde, så må vi se om jeg kommer til at ligne en strandet hval over sommeren... Hehe... Det tager vi gerne med for den lille

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

Hov - ikke at forglemme vores lille put-fisen 6 uger gammel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

Moar2011

Ihh hvor fint - ja man begynder at kan se lidt, men bare vent . hvordan står det ellers til med det hele lille gravíde moar ?

Anmeld

10. februar 2011

Papaya

Ih hvor dejligt for jer søde.. Så fin en babyhule Jeg er sikker på at den lille nok skal have det godt derinde.

Tillykke, og jeg følger selvfølgelig med i din graviditet  

Anmeld

10. februar 2011

betiinsen

sikke en fin mave søde, man kan sagtens se den er vokset, og bare vent, den skal nok hurtigt blive stor

Anmeld

10. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ihh hvor fint - ja man begynder at kan se lidt, men bare vent . hvordan står det ellers til med det hele lille gravíde moar ?

Hihi - tak søde... Lige nu lægger man bare mærke til ALT, og det er dejlgt, man kan se at der sker lidt... Hehe... Det kunne man jo faktisk ikke sidst, så det må være et godt tegn

Det går bare helt fantastisk søde - nu er der kun 5 uger til NF - ihh, hvor jeg GLÆDER mig

Hvordan står det til hos dig? Har du fundet ud af noget med valentinsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.