scannings billeder af trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Loa

Hvor er det vildt at se 

Kæmpe tillykke med at vente hele tre på en gang.... Må være en vild oplevelse.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Dansker i England

Sikke en smuk mave. Held og lykke med graviditeten - jeg håber, de alle 3 (og dig) har det godt

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

Tak for de søde kommentar og de rosende ord...

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

as84 skriver:

Det er da imponerende... ved i så hva det blir for nogen?

Nej vi vil helst have det som en overraskelse til når de kommer ud... Men vi bliver scannet hver 14 dag og man bliver jo bedre og bedre til at se på billederne. Så i  mandags da vi blev scannet, er jeg næsten sikker på, jeg så barn A have en lille tap... Men det vil tiden vise...

Anmeld

9. februar 2011

Loa

Rebecca55 skriver:

Nej vi vil helst have det som en overraskelse til når de kommer ud... Men vi bliver scannet hver 14 dag og man bliver jo bedre og bedre til at se på billederne. Så i  mandags da vi blev scannet, er jeg næsten sikker på, jeg så barn A have en lille tap... Men det vil tiden vise...

Hvor er det altså bare vildt.... Jeg er helt imponeret  

Har i overvejet navne?

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

tinasmor skriver:

Misundelig... (altså på dine sunde vaner)

Dine unger er nok glade for alt det sunde som kommer ned.

Normalt er jeg ellers bestemt typen der elsker mc.d og burger king, så forstår ikke helt hvor det kommer fra. Men har det bare meget bedre med det sunde i maven... Men lad os nu se hvor længe det vare...Hi hi

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

Loa skriver:

Har i overvejet navne?

Vi skriver ned lige så snart vi høre nogen vi kan lide og så må vi se om det bliver pige navne eller drenge navne vi får brug for...

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

Loa skriver:

Har i overvejet navne?

Vi skriver ned lige så snart vi høre nogen vi kan lide og så må vi se om det bliver pige navne eller drenge navne vi får brug for...

Anmeld

9. februar 2011

as84

Rebecca55 skriver:

kan jeg godt forstå. det ville vi også med vores første barn. med nr. 2 fik vi det af vide, for så tænkte vi det var nemmere for vores datter at forstå det. super spændende. hvornår har du termin?

Anmeld

9. februar 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Så er der et mave billed fra 17+0 og scanningsbilled fra uge 13, hvor man kan se en ligge i midten og så kan man se hovederne på de to andre, en på hver side af den midterste....

flotte mave

Hvor er de da allerede søde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.