scannings billeder af trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.238 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Rebecca55

Så er der et mave billed fra 17+0 og scanningsbilled fra uge 13, hvor man kan se en ligge i midten og så kan man se hovederne på de to andre, en på hver side af den midterste....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Mette.

Hold da op hvor ser det bare vildt ud på scanningsbilledet og sikke en flot mave  de bor i.

Anmeld

9. februar 2011

Vial

Årh, hvor er det bare sødt og du ser rigtig godt (og slank) ud.

Hvor høj er du?

Jeg er selv 181 cm og blev først rigtig stor med min tvillingemave til sidst. Jeg har et langt liv. Dvs. der kunne bo mange babyer derinde uden man kunne se det.. hehe.

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

WOW..!! Hvor ser det fantastisk ud  Og smuk smuk mave du har der

Anmeld

9. februar 2011

Koen.

flot mavse og spændende at se et skannings billede med 3 lækre bebser i

Anmeld

9. februar 2011

as84

Rebecca55 skriver:

Så er der et mave billed fra 17+0 og scanningsbilled fra uge 13, hvor man kan se en ligge i midten og så kan man se hovederne på de to andre, en på hver side af den midterste....

Hey

Super flot mave

Og hvor er det vildt at se scannings billedet...

Spændende hvor stor en mave du får...

Hvordan er det at mærke liv fra dem? Nok svært at forklare, men spændende...

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Årh, hvor er det bare sødt og du ser rigtig godt (og slank) ud.

Hvor høj er du?

Jeg er selv 181 cm og blev først rigtig stor med min tvillingemave til sidst. Jeg har et langt liv. Dvs. der kunne bo mange babyer derinde uden man kunne se det.. hehe.

Jeg er lilleput høj... Hele 164 cm... Har indtilvidere også kun taget 3 kilo på, så er spændt på at se hvad det ender med.

Anmeld

9. februar 2011

Samus1983

Smuk smuk mave... Slet ikke til at tro der gemmer sig tre små bebser

Anmeld

9. februar 2011

Sphynxlover

WoW du er HELDIG det er så absolut en sjældenhed med trillinger er så dybt misundelig :p

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Hold da op du ser "mindre" ud end mig i uge 17 (har kun 1 i maven) Du ser rigtig flot ud. Det er da også utroligt at du kun har taget 3 kilo på med 3 babyer. Men så længe de vejer lige hvad de skal, så er det jo sikkert godt du ikke har taget så meget på, for det bliver jo sikkert rigtig tungt til sidst.

Og spændende at se sådan et scanningsbillede. Jo ikke lige hver dag man ser sådan ét

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.