scannings billeder af trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Rebecca55

as84 skriver:

Hey

Super flot mave

Og hvor er det vildt at se scannings billedet...

Spændende hvor stor en mave du får...

Hvordan er det at mærke liv fra dem? Nok svært at forklare, men spændende...

Jeg fortalte min kæreste at jeg kunne mærke hvor de lå de forskellige og det troede han ikke helt på, indtil vi blev scannet og de præcis ligger der hvor jeg sagde. Kan sagtens mærke hvem af dem der rumsterre der inde hvornår, men ja svært at forklare. I virkeliheden er det nok ikke anderledes en hvis man venter en, bortset fra jeg mærkede dem meget tidligt og måske mere i løbet af dagen end de fleste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Rebecca55 skriver:

Så er der et mave billed fra 17+0 og scanningsbilled fra uge 13, hvor man kan se en ligge i midten og så kan man se hovederne på de to andre, en på hver side af den midterste....

Hvor er det sjovt at se 3 ligge derinde.... Og hvor må det være spændende for jer :-)

Tillykke med babyerne

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

tinasmor skriver:

Hold da op du ser "mindre" ud end mig i uge 17 (har kun 1 i maven) Du ser rigtig flot ud. Det er da også utroligt at du kun har taget 3 kilo på med 3 babyer. Men så længe de vejer lige hvad de skal, så er det jo sikkert godt du ikke har taget så meget på, for det bliver jo sikkert rigtig tungt til sidst.

Og spændende at se sådan et scanningsbillede. Jo ikke lige hver dag man ser sådan ét

Jeg har døjet rigtig meget med kvalme og gør det stadig om aftenen,så tror det har meget at sige... Så er jeg heldigt nok også blevet afhængig af sundt mad(indtil nu).

Anmeld

9. februar 2011

Najsen86

ej hvor er din mave bare smuk... og fantastisk med det scanningsbillede med 3 bebser..

Anmeld

9. februar 2011

as84

Rebecca55 skriver:

Jeg fortalte min kæreste at jeg kunne mærke hvor de lå de forskellige og det troede han ikke helt på, indtil vi blev scannet og de præcis ligger der hvor jeg sagde. Kan sagtens mærke hvem af dem der rumsterre der inde hvornår, men ja svært at forklare. I virkeliheden er det nok ikke anderledes en hvis man venter en, bortset fra jeg mærkede dem meget tidligt og måske mere i løbet af dagen end de fleste. 

Det er da imponerende... ved i så hva det blir for nogen?

Anmeld

9. februar 2011

MamaLook

Hvor er det fantastisk at se  Det ser ud til, de tre små basser hygger sig inde i din flotte mave.

Tak fordi du vil dele de billeder  Det er sq ret specielt

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Rebecca55 skriver:

Jeg har døjet rigtig meget med kvalme og gør det stadig om aftenen,så tror det har meget at sige... Så er jeg heldigt nok også blevet afhængig af sundt mad(indtil nu).

Misundelig... (altså på dine sunde vaner)

Dine unger er nok glade for alt det sunde som kommer ned.

Anmeld

9. februar 2011

Pia.

ååå altså - Hvor er det fantastisk og vildt stort... 3 babyer på en gang... FANTASTISK... Og sikke en smuk mave de tre små pus bor I... Hvor er det vildt du kan mærke dem hver især...

Knus og tak for kigget... glæder mig til at følge dig hele vejen igennem...

Pia.

Anmeld

9. februar 2011

Pallemor

Hvor er det fantastisk rigtig fin mavse de 3 gemmer sig i held og lykke med den helt enorme dejlige oplevelse af 3 gange lykke på en gang

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Det er altså dybt betagende.
Jeg bliver altid så ydmyg, når jeg ser den slags.
Tænk at naturen har skabt noget så fantastisk, og at det kan lade sig gøre.
Og hvor er din mave smuk.
Det bliver spændende at følge dig hele vejen

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.