25+0:) billeder - puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

betiinsen

kitty skriver:

Jeg kender dine tanker! Jeg er 21+0 nu, og den seneste uge er der kommet 1,5 kg på Jeg var ved at besvime, da jeg så det... Men det går bare den vej, og jeg må prøve at acceptere det, selvom jeg synes det er hårdt - det indrømmer jeg blankt!

Jeg prøver også at spise sundt og varrieret, og få lidt motion. Men det er begrænset, hvad jeg orker for tiden.

Vi har nogle fine maver, og der ligger guld inde i dem!

ja du har ret, prøver virkelig at tænke over hvad jeg putter i munden, men hvis jeg er sulten, så spiser jeg..

ja vi må bare tænke på de dejlige inde i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Nadia&Daniel

Virkelig smuk mave

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

Ja giver dig helt ret, det er super rart, og man føler sig tætter knyttet til barnet Synes det er dejligt og det bliver kraftigere og kraftigere

Glæder mig til det bliver mere tydeligt, han er stadig lidt nærig med de små spark

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

tingimor skriver:

super fin mave. kender følsen af vægten stiger men kan kun sige du gemmer de 12 kg flot jeg kan i hverfald ikke lige se dem. 

men hvad gør vi ikke for vi kan få vores små vidunder 

tak ja man må tænke på hvad der gemmer sig derinde, så er det lettere at acceptere

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

Secrets skriver:

Du ser bestemt ikke tyk ud! Det eneste store jeg ser er maven, så de andre kilos placering kan jeg ikke se Sikke en flot mave!

tak søde, er jeg glad for

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

Astasmor skriver:

sikke da en fin mave

tak

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

tak piger, hvor er i søde er glad for i ikke synes man kan se de 12 kg, som nok snart bliver til mere.. hehe

Anmeld

9. februar 2011

-Milla-

betiinsen skriver:

ja, håber også jeg taber det igen, forsøger ihvertfald at spise sundt, men er virkelig sulten heletiden..

Og sikke en flot mave du også har

Tak.
Jeg er også konstant sulten, og har desværre en ALT for sød tand, men det havde jeg nu også inden. Synes jeg spiser rimelig sundt, og får lavet en del motion, så forhåbentlig kan det ikke gå helt galt. Og ellers må jeg jo bare tage den derfra efter fødslen.

Anmeld

18. februar 2011

betiinsen

-Milla- skriver:

Tak.
Jeg er også konstant sulten, og har desværre en ALT for sød tand, men det havde jeg nu også inden. Synes jeg spiser rimelig sundt, og får lavet en del motion, så forhåbentlig kan det ikke gå helt galt. Og ellers må jeg jo bare tage den derfra efter fødslen.

hehe kender det godt, er samme problem her vi må igang bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.