25+0:) billeder - puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

otlitrom

betiinsen skriver:

åhh tak og lige måde også

hmm synes jeg begynder at ku se det andre steder end på maven, så prøver virkeligt at spise sundt, men er konstant sulten hehe

Jeg kender dine tanker! Jeg er 21+0 nu, og den seneste uge er der kommet 1,5 kg på Jeg var ved at besvime, da jeg så det... Men det går bare den vej, og jeg må prøve at acceptere det, selvom jeg synes det er hårdt - det indrømmer jeg blankt!

Jeg prøver også at spise sundt og varrieret, og få lidt motion. Men det er begrænset, hvad jeg orker for tiden.

Vi har nogle fine maver, og der ligger guld inde i dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

tingimor

super fin mave. kender følsen af vægten stiger men kan kun sige du gemmer de 12 kg flot jeg kan i hverfald ikke lige se dem. 

men hvad gør vi ikke for vi kan få vores små vidunder 

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

betiinsen skriver:

Hej piger.. lige et par mavebilleder igen.. har taget 12 kg. på indtil nu, synes godt jeg kan se det på hele kroppen efterhånden

Du ser bestemt ikke tyk ud! Det eneste store jeg ser er maven, så de andre kilos placering kan jeg ikke se Sikke en flot mave!

Anmeld

8. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikke da en fin mave

Anmeld

8. februar 2011

MIWULA

Super flot mave du har.  Og man kan slet ikk se du har taget 12 kg på.

Anmeld

8. februar 2011

Mauser.

smuuukt .. 

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

mullesmith2 skriver:

Bare ta det heeelt rolig du skal nok komme af med de kilo igen  Du ser jo godt ud og ikke spor tyk men bare flot gravid.

Jeg tog selv 30kg på og nu her 2½mdr efter er de allesammen væk igen

åhh tak, det beroliger mig en hel del Synes altid det lyder så voldsomt

Sikke nogle søde tvillinger.. nåhhhh

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

-Milla- skriver:

Din mave er bare så fin. Den kan du da kun være stolt af.
Min jm sagde til mig i dag at dem, som tager meget på og spiser forholdsvis sundt, smider ofte det hele igen efter fødslen. Og det hele sidder jo på maven, så mon ikke de forsvinder hurtigt efter fødslen

ja, håber også jeg taber det igen, forsøger ihvertfald at spise sundt, men er virkelig sulten heletiden..

Og sikke en flot mave du også har

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

Hvor er du smuk! Så flot mave!

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Jaa det er så dejligt Fik også det første udvendige spark i søndags, det så skønt

Ja giver dig helt ret, det er super rart, og man føler sig tætter knyttet til barnet Synes det er dejligt og det bliver kraftigere og kraftigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.