25+0:) billeder - puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.174 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

betiinsen

Hej piger.. lige et par mavebilleder igen.. har taget 12 kg. på indtil nu, synes godt jeg kan se det på hele kroppen efterhånden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Lotus86

Såå flot.. Og jeg havde altså aldrig gættet at du har taget 12 kg. på, du ser bestemt ikke stor ud

Anmeld

8. februar 2011

tioyv

ihh fin mave

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Wow hvor er du flot!!!

Jeg kan ikke se de 12 ekstra kg, om jeg så brugte lup! Som jeg ser det sidder det hele lige på maven!

Meget flot mave!

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Såå flot.. Og jeg havde altså aldrig gættet at du har taget 12 kg. på, du ser bestemt ikke stor ud

tak søde, er jeg glad for du skriver.. synes godt nok også det er mange kg.. bare jeg taber dem igen.. hehe

ku se det kan begynde at mærke spark? det er en fantastisk følelse ikk?

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

tioyv skriver:

ihh fin mave

tak

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

kitty skriver:

Wow hvor er du flot!!!

Jeg kan ikke se de 12 ekstra kg, om jeg så brugte lup! Som jeg ser det sidder det hele lige på maven!

Meget flot mave!

åhh tak og lige måde også

hmm synes jeg begynder at ku se det andre steder end på maven, så prøver virkeligt at spise sundt, men er konstant sulten hehe

Anmeld

8. februar 2011

mullesmith2

Bare ta det heeelt rolig du skal nok komme af med de kilo igen  Du ser jo godt ud og ikke spor tyk men bare flot gravid.

Jeg tog selv 30kg på og nu her 2½mdr efter er de allesammen væk igen

Anmeld

8. februar 2011

-Milla-

Din mave er bare så fin. Den kan du da kun være stolt af.
Min jm sagde til mig i dag at dem, som tager meget på og spiser forholdsvis sundt, smider ofte det hele igen efter fødslen. Og det hele sidder jo på maven, så mon ikke de forsvinder hurtigt efter fødslen

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

tak søde, er jeg glad for du skriver.. synes godt nok også det er mange kg.. bare jeg taber dem igen.. hehe

ku se det kan begynde at mærke spark? det er en fantastisk følelse ikk?

Jaa det er så dejligt Fik også det første udvendige spark i søndags, det så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.